Israel Hayom

ערן זהבי מתקרב למכבי ת"א

שש שנים לאחר שעזב, החלוץ בן ה 34 בעיצומו של מו"מ עם הצהובים בנוגע לחזרתו לקריית שלום ● מסתמן: ישתכר כמיליון יורו לעונה, יקבל אחוזים ממכירות מרצ'נדייז ותפקיד מקצועי

- שי ארצי וליאב נחמני

עם כל הכבוד למשחק של מכבי ת"א נגד הפועל ב"ש הערב ,(20:30) הדבר שבאמת מע ניין את האוהדים הצהובים הוא מתי ערן זהבי יחזור הביתה. ובכן, כוכב נבחרת ישראל מתקרב בצעדי ענק לקבוצה שאותה עזב לפני כשש שנים לטובת הקבוצה הסינית גוואנגז'ו ,R&F שממנה עבר לאחר מכן לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית.

בכיר בכדורגל הישראלי טען אתמול כי נרשמה התקדמות גדו לה במגעים בין מכבי ת"א לזהבי, כך שהודעה רשמית על חזרתו של האקס יכולה לצאת עוד במהלך הימים הקרובים, מייד עם הגעתו של השחקן לישראל.

על פי הערכות שונות, החוזה של זהבי, בהנחה שהוא אכן יחתום אצל הצהובים, יעמוד על כמיליון יורו לעונה, כולל בונוסים שונים. משמ עות הדבר היא שזהבי יהפוך למש תכר הגבוה ביותר בליגת העל. אגב, ייתכן שזהבי, שביולי הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה ,35 יזכה לאחו זים ממכירות של מוצרי מרצ'נדייז וחוזהו עשוי לכלול גם תפקיד מק צועי לאחר פרישתו. ההגעה הצפויה של זהבי ככל הנראה תגרום למכבי להיפרד מסטיפה פריצה, למרות שה חלוץ הבקיע 15 שערי ליגה העונה.

לקראת המשחק מול ב"ש אמר המאמן מלאדן קרסטאיץ': "הפסד נו לב"ש בשני המשחקים האחרונים - ועכשיו זה הזמן שלנו לנצח. אני מצפה מהשחקנים לריכוז מלא ול שמירה על הרמה מהמשחקים האח רונים. היינו צריכים את הניצחון על מכבי חיפה לתחושת הביטחון, וכדי להוכיח שיש לנו איכות".

סכנין - מכבי חיפה בספק

מכבי חיפה היתה אמורה לחגוג הערב אליפות באצטדיון שלמה בי טוח מול בני סכנין, אבל לדברי המ שטרה, המארחת )רדיוס( לא הציגה בפניה את דרישות האבטחה הנדר שות, ונכון לכתיבת שורות אלו - לא ניתן אישור לקיום ההתמודדות. במינהלת הליגות זועמים על בני סכנין על כך שאינה מתנהלת במק צוענות ופוגעת במותג "ליגת העל".

יותר מ 7,000 אוהדים ירוקים רכשו כרטיס למשחק, על אף שקבוצתם כבר זכתה מעשית באליפות במחזור הקו דם. ההכנסה של סכנין אמורה להיגע ליותר מ 600 אלף שקלים, ובסך הכל הכניס המועדון כמיליון שקלים וחצי מאירוח שני משחקי רדיוס מול האלו פה )הראשון נערך בנתניה(.

אם המשחק בסופו של דבר ייערך כסדרו, עבור סכנין הוא חשוב יותר, מאחר שהיא נאבקת על הכרטיס לאירופה. המאמן חיים סילבס שוקל לפתוח עם התקפה מהירה, כאשר לצד גיא מלמד ישחק ארי מורה.

מנגד, ברק בכר ישמור על כמה שחקנים שעלולים לספוג כרטיס צהוב שימנע מהם לשחק בגמר גביע המדינה מול הפועל ב"ש, ובהם הבלם בוגדן פלאניץ' והקשר עלי מוחמד. עפרי ארד או רמי גרשון יחליפו את הסרבי, בעוד נטע לביא ישחק כקשר אחורי. בחלק הקדמי ייעדרו דולב חזיזה ודין דוד בגלל צהובים. על כן, מאוויס צ'יבוטה וגודסווי דוניו יעלו ב ,11 ככל הנראה לצד עומר אצילי.

בנושא אחר, חגיגות האליפות של הירוקים נקבעו ל 25 במאי, יום לאחר גמר הגביע מול הפועל ב"ש. עי ריית חיפה תשקיע כמיליון שקלים באירוע, שייערך ברחבת אצטדיון סמי עופר, לבקשת האוהדים.

קרב על אירופה בנתניה

"זה אחד המשחקים הכי חשובים שהיו לנו בשנים האחרונות", כך אמר אלמוג כהן, המנהל המקצועי של מכבי נתניה, לקראת משחק הק בוצה הערב מול הפועל ת"א, שניצ חון בו כנראה יבטיח ליהלומים את הכרטיס הנכסף לאירופה. המאמן בני לם יחסר את פארפה גויאגון וזלאטן שחוביץ' )צהובים(.

האדומים יודעים שרק ניצחון יכול להחזיר אותם למקום הרביעי. קובי רפואה יחסר את דורון ליידנר ויואב תומר. שי אליאס עשוי לחזור ל .11

 ?? ?? זהבי במדי מכבי ת"א ב .2015 החלום של האוהדים יתגשם? צילום: עמי שומן
זהבי במדי מכבי ת"א ב .2015 החלום של האוהדים יתגשם? צילום: עמי שומן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel