Israel Hayom

הבית הצהוב

מכבי ת"א עלתה ל 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל אחרי 86:93 בהיכל קבוצת שלמה ● ביום רביעי הדרבי חוזר ליד אליהו, בדרך - אולי - לסוויפ גדול

- יעקב מאיר

1 מכבי ת"א ניצחה 86:93 את הפועל בדרבי ועלתה ל 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף אחרי משחק מרתק שהיה בשליטה צהובה כחולה ברוב הדקות.

בחודשיים האחרונים האדומים לא בכושר טוב. ג'ייקובן בראון וג'יימס יאנג לא שיחקו בצורה סדירה והתו צאות היו בהתאם. בעשרת הימים שק דמו לפתיחת הסדרה דני פרנקו והצוות שלו העלו הילוך באימונים כדי להגיע מוכנים לסדרה.

במשחק הראשון בהיכל מנורה מבט חים זה הספיק לבערך 30 דקות צמודות לפני שמכבי פתחה פער ויצאה לריצה מוחצת שהבטיחה לה את הניצחון. הפעם מכבי שלטה כמעט מהפתיחה והובילה בבטחה במשך שני רבעים וחצי. יאנג שוב נפצע בברך ואחרי שניסה לחזור לשחק ירד סופית לחדר ההלבשה בא מצע הרבע השלישי כשהוא נאנק מכא בים, ולא בטוח שיחזור גם למשחק הבא.

כשהעניינים מסתבכים צריך אחד שלא רואה בעיניים, מישהו שכבר חווה הכל בקריירה. להפועל יש אחד כזה, וקוראים לו ג'ייקובן בראון. הרכז הב לתי נגמר הוביל ריצה אדירה בסוף הרבע השלישי והחדיר אמונה בקרב האדומים לקראת הרבע הרביעי. המ שחק הלך צמוד עד הסוף עם מאבקים פיזיים על כל כדור והעבירות בשני הצדדים נערמו.

בסופו של דבר לאבי אבן יש סגל עמוק ואיכותי יותר שסידר לו את הני צחון. רומן סורקין בעוד משחק אדיר בשני צידי המגרש וסקוטי ווילבקין עם כמה קליעות אדירות הצטיינו וקירבו את האלופה לעבר חצי הגמר. כמיטב המסורת, המפגש בין שתי היריבות העירוניות היה חם עם אווירה מחשמלת ביציעי היכל קבו צת שלמה. כבר ברבע הראשון השופ טים נאלצו להפסיק את המשחק לכמה דקות בשל אבוקות שהודלקו ביציע וגרמו לעשן סמיך שהקשה על הנשי מה והריאות.

האווירה הלוהטת נמשכה גם ברבע השני כשכמה מאוהדי הפועל ת"א היוש בים מאחורי ספסל מכבי הקניטו, קיללו והתעמתו עם מנהל הצהובים עמי ביטון ועם כמה משחקני הקבוצה. יו"ר הפועל ת"א רמי כהן הגיע למקום כדי להרגיע 3 את הרוחות ביחד עם כוחות האבטחה. משחק מס' 3 ייערך ביום רבי עי בהיכל קבוצת שלמה. ניצ חון צהוב יסדר למכבי ת"א סוויפ )לא קליל( ואת הכרטיס לשלב הבא שם היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין בני הרצליה להפועל חיפה. ניצחון אדום ישאיר את הפועל ת"א בחיים ויחזיר את הסדרה למשחק נוסף בהיכל קבוצת שלמה בתחילת השבוע הבא.

 ?? ?? סורקין. האיש של אבי אבן צילומים: אלן שיבר
סורקין. האיש של אבי אבן צילומים: אלן שיבר
 ?? ?? הקהל האדום בדרייב אין
הקהל האדום בדרייב אין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel