Israel Hayom

התוספת שתופסת: חשיבותו של קמפ לבני הרצליה

- אבי סגל

אם מוריס קמפ היה מסיים את העונה במקום שהתחיל אותה, הוא היה יורד ליגה. במ קום זה, הוא מתמודד עכשיו על אליפות, כשגביע כבר יש לו.

קמפ הוא התוספת שתופסת. התוספת שהתאימה בדיוק מקסימלי, ששדרגה. בפעם המי יודע כמה הוכח שמה שלא מספיק לקבוצה אחת, יכול להיות מציאה עבור קבוצה אחרת.

הוא פתח את העונה במכבי ראשל"צ - עשה מספרים טובים 16) נקודות למשחק( אבל שום דבר לא התחבר לקבוצה העונה. הוא היה בחוזה זמני וכשהסתיים הוא שוחרר. אחרי שעזב, ממש לא ראינו את השדרוג של ראשל"צ, שהמשיכה להחליף זרים בסי טונאות וכאמור גם ירדה ליגה.

הרצליה קפצה על המציאה והוא חתם בתחילת דצמבר. בדיעבד, מדובר באחת ההעברות הטובות של העונה בליגה שלנו. לה רצליה היה כבר גבוה שלישי לצד צ'ינאנו אונוואקו ואנדי ואן וליט - שמרקוס קנדי - אבל היא חיפשה שדרוג ומצאה את קמפ, שהתאים כמו כפפה ליד.

קמפ השתלב במהירות ואף על פי שמאז הוא בעיקר עולה מהספסל, הוא נמצא 23 דקות בממוצע על המגרש והיעילות היא הכוח שלו. אצל הפו רוורד בעל היכולות האתלטיות המרשימות זה מתחיל בהגנה ובריבאונד 5.1) למשחק(, ממשיך בהתקפה בתפקידיו השונים 12.5) נקודות עם 60 אחוז ל (2 והכי חשוב - מתאים לסגנון ולמשחק הריצה של הרצליה.

השחקן השישי של העונה?

קמפ מתאים בול לקו הפנים שבנו בה רצליה. הוא יכול לשחק ליד אונווקו וגם יכול להחליף אותו ולש חק ביחד עם אנדי ואן וליט. ולא פחות חשוב, הוא יודע לעלות מצוין מהספסל. בעונה המצוינת של הרצ ליה, השחקנים שלה יהיו מועמדים לתארים אישיים. אונוואקו וכריס באב מועמדים לשחקן העונה ואפשר לסמן את קמפ כמועמד מוביל לשחקן השישי של העונה. הפורוורד בן ה 30 הגיע העונה לארץ אחרי קריירה צנועה יחסית שנעה בין יוון, ארגנטינה, לבנון, הונגריה, אורוגוואי ופורטו ריקו. "שיא" הקריירה שלו היה 14 המשחקים בליגה הספרדית במדי פואנלברדה. בעונה שעברה הוא שיחק באס טוניה, והנחיתה בישראל לאחר מכן עשתה לו טוב מאוד בהתחשב בגילו.

ביום חמישי האחרון באב ואונוואקו היו מאופקים, וקמפ במשחקו הטוב ביותר העונה 28) נקודות, 81 אחוז מהשדה( הוביל את הרצליה ליתרון 0:1 בסדרה מול הפועל חיפה. היום מחכה משחק מספר 2 ברוממה.

 ?? ?? קמפ. כמו כפפה ליד צילום: לירון מולדובן
קמפ. כמו כפפה ליד צילום: לירון מולדובן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel