Israel Hayom

"ידענו שהקרב יגיע עד למחזור הסיום"

מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור כפול מול ווסטהאם בדרך ל ,2:2 אך החמצת פנדל של ריאד מאחרז החזירה שוב את ליברפול לתמונת מאבק האליפות באנגליה ● בקרבות התחתית: לידס עלתה מעל הקו האדום בדקה ה ,92 אברטון הסתבכה

- דור הופמן

פפ גווארדיולה בוודאי יצא מבולבל מהביקור אמש בלו נדון סטדיום. מצד אחד מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור 2:0 לתיקו 2:2 והשאירה את גורלה ברגליה, אך מצד שני ריאד מאחרז פספס פנדל שיכול היה לנעול את הסיפור באופן כמעט סופי כבר אתמול.

לאחר שהביט לטבלה וראה שסיטי ביתרון ארבע נקודות על ליברפול, שת שלים את משחקה מחר ויכולה לצמק את הפער לנקודה אחת לקראת מחזור הסיום שבו סיטי תארח את אסטון וילה, סיכם המנג'ר הספרדי: "זה תלוי בנו, באצטדיון שלנו, מול הקהל שלנו. ידענו שהקרב יגיע עד למחזור הסיום וזה מה שיקרה".

ווסטהאם כבר מנעה מסיטי תואר העונה כשהדיחה אותה מגביע הליגה, ובמחצית הראשונה נדמה היה שהיא מסוגלת לעשות אותו הדבר גם בפר מייר ליג. ג'רוד בוואן הסתדר בקלי לות עם ההגנה החסרה של הסיטיזנס, ועם שעריו ה 17 וה 18 קבע ,0:2 שנ חגג בלונדון ובליברפול במידה שווה.

ג'ק גריליש החזיר את סיטי למשחק בפתיחת המחצית השנייה עם שער הליגה הראשון שלו ב ,2022 וכש וולדימיר צופאל נגח לשערו ועשה 2:2 - נדמה היה שזה עניין של זמן עד שהמהפך יושלם.

ריאד מאחרז קיבל הזדמנות לעשות זאת מהנקודה הלבנה, אבל לוקאש פביאנסקי הדף והשאיר את המשחק על 2:2 שמעביר את ההכרעה למחזור הסיום.

בתחתית, דרמה לא פחות גדולה. אחרי שלידס יונייטד גירדה 1:1 מול ברייטון עם שער שוויון בדקה ה 92 ועלתה מעל הקו האדום, אברטון אירחה את ברנטפורד בידיעה שניצחון ישאיר אותה בליגה. זה התחיל טוב כשהקבו צה של פרנק למפארד ירדה להפסקה ביתרון 1:2 אף שנשארה בעשרה שחק נים, אך בשנייה יואן וויסה וריקו הנרי הפכו את התוצאה וסיבכו את אברטון.

איטליה. יכול להיות שכשאתם קו ראים את הטקסט הזה מילאן כבר הב טיחה אליפות ראשונה אחרי 11 שנים, אבל גם אם לא - היא עשתה אמש צעד גדול אל עבר המטרה. מול אטאלנטה ולעיני סן סירו מלא עד אפס מקום, הקבוצה של סטפנו פיולי השיגה ניצ חון חמישי ברציפות כשגברה 0:2 על אטאלנטה. רפאל לאאו קבע 0:1 עם ה 11 שלו העונה, אבל הגול של המשחק ואולי של העונה כולה היה ה 0:2 של תאו הרננדס, שדהר מגרש שלם ושלח את הכדור לפינה.

הניצחון הזה העניק למילאן יתרון חמש נקודות על פני אינטר, שהיתה חייבת ניצחון על קליארי במשחק שה סתיים לאחר סגירת הגיליון. אם הצלי חה, ההכרעה תעבור למחזור הסיום שבו מילאן תתארח אצל ססואולו ואינטר תארח את סמפדוריה.

בלגיה. 15.5 הוא התאריך שבו מציינים בכדורגל הישראלי את "אלי פות הקיזוז" של הפועל ת"א. אמש, באותו תאריך בדיוק, ובמקום שבו המ ציאו את השיטה, הקיזוז שוב תרם לד רמה גדולה ולמהפך בצמרת.

אוניון סנט ז'ילואז, שהובילה את הטבלה לאורך כל העונה ונכנסה לפ לייאוף עם יתרון שלוש נקודות, לא הצליחה לשמור על הקצב וסיימה בי דיים ריקות. קלאב ברוז', שגברה את מול 1:3 על אנטוורפן, השלימה ריצה של 12 ניצחונות ב 13 משחקים וזכתה באליפות שלישית ברציפות.

גרמניה. ורדר ברמן חזרה לבונדס ליגה שנה בלבד אחרי שירדה לליגה השנייה בזכות ניצחון 0:2 על יאן רגנ סברוק. המבורג, שגברה 2:3 על האנזה רוסטוק, תשחק בפלייאוף העלייה מול הרטה ברלין.

טניס. ניצחון ‪(5) 6:7 ,0:6‬ על סט פנוס ציציפאס היווני העניק לנובאק ג'וקוביץ' תואר שישי בטורניר רומא, וראשון לשנת .2022

בטורניר הנשים זכתה איגה שווינטק עם ניצחון ‪2:6 ,2:6‬ על אונס ז'בור. הפו לנייה בת ה ,20 המדורגת ראשונה בעו לם, האריכה את רצף הניצחונות שלה ל 28 וזכתה בטורניר חמישי ברציפות, כשהיא מנצחת ב 42 מ 43 המערכות האחרונות ששיחקה.

 ?? ?? מאחרז. החמצת פנדל גורלית? צילומים: רויטרס
מאחרז. החמצת פנדל גורלית? צילומים: רויטרס
 ?? ?? למפארד )משמאל(. השחקנים שלו בעטו שוב בדלי
למפארד )משמאל(. השחקנים שלו בעטו שוב בדלי
 ?? ?? פפ. סיטי עדיין תלויה בעצמה
פפ. סיטי עדיין תלויה בעצמה
 ?? ?? שער נדיר להרננדס. גם לאאו בהלם
שער נדיר להרננדס. גם לאאו בהלם
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel