Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 19.05.2022

-

גדי

אתם בוחרים להתרפק על אלה שבעבר הציעו לכם כתף ותמיכה. וידוי רגשני עושה לכם טוב. סוף סוף צפויה לכם שפה משותפת עם רומנטיקנים כמוכם. הישמרו מטיפוס הרפתקן שמנסה לאתגר אתכם במישור הרגשי.

דלי

אתם מתחילים את היום ברגל שמאל. ייתכנו ויכוחים עם קולגות בעבודה וגם עם חברים. הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מדי אנרגיה על כעסים מיותרים.

דגים

יש לכם רעיונות חדשים שאתם מעלים בהתלהבות רבה, אך לא רק שהם לא זוכים לפרגון - אלא בדיוק להפך. השאיפה שלכם לשיתוף פעולה מצד אנשים קרובים לא מתממשת. יכולת החשיבה שלכם פועלת היטב.

טלה

היום הוא יום מתאים לרומנטיקה. אתם בדיוק במצב מתאים - ערניים מספיק אך לא רגישים מדי לאפשרות של דחייה. אם תשתחררו מהצורך לנחש מה יהיה, צפוי לכם מפגש מהנה עם אנשים חדשים.

שור

מפגש עם חברים יתפתח לכיוון לא צפוי. יש מי שעוזר לכם לממש חלומות. אתם מבזבזים אנרגיה בדאגה למשהו שהחלטתם לעשות אבל בעצם אינו תלוי רק בכם. תנו ליקום לפעול, הדברים יסתדרו.

תאומים

הרקיע מזרים אליכם אנרגיה הפכפכה ומבלבלת. כדאי שתשתחררו מרגשות האשמה שהתעוררתם איתם בבוקר. אתם עושים את מה שאתם יכולים כתגובה לסביבה. שמרו על שלווה פנימית.

סרטן

להתמודד או לברוח? זאת השאלה שאתם מתלבטים בה היום. הקושי טמון בחוסר אמונה מספקת ביכולות שלכם. אף אחד לא יוכל לשכנע אתכם, אם לא תאמינו שיש לכם זכות קיום ויכולת לממש אותה.

אריה

יחסי האהבה שלכם במצב בעייתי במקצת. אתם מצפים שמי שנמצא איתכם ינחש את המחשבות הכמוסות שלכם, ויידע בדיוק מה אתם רוצים. צפוי מצב שבו תעניקו תשומת לב לקנקן ולא למה שיש בתוכו.

בתולה

צפוי עומס רב במישור המשפחתי. במקום להתלונן נצלו את אווירת הפתיחות כדי לסכם עניינים ולסגור מעגלים שנשארו פתוחים יותר מדי זמן. אל תחפשו אשמים, וצאו מתוך הנחה שכל אחד עושה את המיטב.

מאזניים

אפשר בהחלט ליהנות יותר ממה שאתם מרשים לעצמכם. לא צריך לעשות כל כך הרבה רעש - פשוט עשו בשלווה את מה שאתם רוצים, ואל תתקוממו בכל פעם שהתוצאה היא לא בדיוק כפי שתכננתם.

עקרב

אתם מבולבלים עקב התנהגותו של מישהו קרוב אליכם. לא פלא שמצב הרוח צולל. אתם נבוכים ואפילו חשים חוסר אונים מסוים. אף על פי שכעת הדבר נראה קשה, נסו לתרגם את ההרגשה לכיוונים מעשיים.

קשת

אתם מקבלים היום פידבקים חיוביים מכולם. לשם שינוי אתם מרגישים ממש טוב, וכתוצאה מכך גם הזוגיות עשויה לפרוח. למי שאינו במערכת יחסים - כדאי לצאת לבילוי במקום שבו ניתן לפגוש אנשים.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel