Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 22.05.2022

-

גדי אתם מרגישים נפלא. עיתוי מתאים לעסקה, שמגיעה מאדם מרתק. הקסם האישי שלכם מפעיל אחרים וגורם להם לעשות מה שאתם רוצים. אל תתפתו למניפולציו­ת, שיגרמו בסופו של דבר לנזק יותר מאשר לתועלת.

דלי צפוי לכם יום מקסים. את הדברים החשובים לכם באמת השגתם, ועכשיו מה שנשאר לכם זה ליהנות ולשמור על הקיים. הזוגיות מתייצבת, ועליכם לעמוד על המשמר כדי לא לגלוש לשגרה, על כל מה שכרוך בכך.

דגים אתם פותחים דף חדש. אחרי שהייתם במתח זמן רב, אתם מצליחים להירגע. אף שהמועקה עדיין ברקע בגלל עניינים שלא מצאו את פתרונם, אתם מצליחים למצוא נקודות של שלווה ותחושה של הליכה בכיוון הנכון.

טלה יום עמוס. למרות זאת, אתם די מרוצים. המצב החברתי מעודד אתכם. גם אם התוכניות לא יתממשו בדיוק לפי התכנון המקורי, תגלו שהיצירתיות וכושר האלתור הופכים אתכם למושא הערצה. יום טוב לרומנטיקה.

שור אתם מוצאים את עצמכם נסחפים לרומן מטורף. אל תנסו לברר את כל הפרטים עד סופם, ואל תצהירו הצהרות. תנו לזמן לעשות את שלו, ותשאירו משהו גם לדמיון. יש לכם הזדמנות ללמוד משהו חשוב על עצמכם.

תאומים כדאי לפעמים לרענן את הדעות הישנות שלכם בנושאים יומיומיים. אין אלה עניינים עקרוניים. אין טעם להסתכסך עם בני הבית ולהוציא כל כך הרבה אנרגיה שלילית. ידידות חדשה ומפתיעה מתפתחת.

סרטן הצורך הכפייתי שלכם בשליטה נמאס על כולם, במיוחד על המשפחה. מהומה צפויה היום בתחום הזוגיות. אתם חייבים לשנות גישה. יש להימנע מעימותים וויכוחים. תפסיקו לנהל את כל העולם ותנו לדברים לזרום.

אריה חיי הרגש שלכם נמצאים במערבולת. ייתכנו מצבים של חסך רגשי. הרקיע מייעץ לפעול כדי לבטל את החסך. חוסר הבהירות לא תורם למצב הרוח, בלשון המעטה. אתם מפצים את עצמכם על ידי קניות אינסופיות.

בתולה היום הזה מתחיל בנימה אופטימית. אתם מצליחים "לסדר" את הראש, וגם את הבית. נוצרו נסיבות חדשות, ואתם נהנים מהחידושים. בני משפחה וחברים מגיעים לבקר, ואתם מוצאים את עצמכם במרכז העניינים.

מאזניים אווירה הרמונית ותיאום עם חברים מביאים אתכם לבחירת בילוי מועדף, שגורם לכם להנאה רבה. הזדמנות לגיבוש קבוצתי מגיעה באופן מפתיע, ומהווה הגשמה של צורך בסיסי עמוק. חיי החברה בסימן עלייה.

עקרב הצלחתם להשתחרר מהמועקה, ואתם הולכים לחגוג בגדול. יש לכם רעיונות חדשים ומקוריים שהחלטתם לבצע בהקדם. האפשרות של פתרונות אפשריים למה שמציק לכם כבר זמן רב משפרת את מצב הרוח.

קשת הידיעה שיש משהו שאתם חייבים לטפל בו משפיעה עליכם מבחינה פסיכולוגית. אל תרגישו רגשות אשם. אם מניעיכם כנים, ליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה. אל תיקחו סיכונים לא הכרחיים.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel