Israel Hayom

היה טוב, וטוב שהיה

- אביעד פוהורילס

1 דרבי תל אביבי במחזור האחרון. כל התחמושת שלא הספיקו לזרוק נגד פ"ת, הושלכה לדשא והשביתה עוד פתיחת משחק, כמו כל דרבי שמתחרבש כאן בשנים האחרונות. אפשר להצהיר סופית שהרשויות הרימו ידיים מזמן, ונותנות לכאוס לנהל לנו את החיים.

לא ברור איך זה שבחסות האבטחה המצחיקה, לא הכניסו פה עדיין טילי לאו או פצצות נפלאם. שאלתי חבר שנכנס אם בדקו אותו, והוא ענה: "לא הוצאתי כלום מהכיסים". זה כבר מזמן לא מצחיק, ואפילו לא מגניב. ככה נראית אנר כיה, כדורגל של פולישוקים. לא יעזרו 205 סדרנים, וגם לא .2050 אנחנו לא יודעים לעבוד. ל 18 דקות איחור בפתיחה יש תרופה אחת - לשים את מפתחות על השולחן, ולעזוב. אדון ארז כלפון, זה גדול עליך.

היתה להפועל משימה אחת קטנה, אחרי שנתניה התפרקה בחיפה – רק גול אחד והיא באירופה, אבל פריצה פירק אותם שוב ואחר כך הגיע גם ריקן וזה כבר 17:1 2 במאזן. אם מכבי היתה נלחמת כל העונה כפי שנלחמה אתמול - היתה אלופה. יש גבול לכמה מסוגלת מכבי חיפה לדחות את חגיגות האליפות שלה על הדשא. למרות הרוטציה בהרכב, אצילי חגג 20 שערים ו 10 בישו לים, ואפילו שבני לם הוא חבר קרוב ועובד מועדון לשעבר, הבינו שם שאיך שהם ייראו במשחק - ככה הם יגיעו לגמר הגביע. דוניו וצ'יבוטה עשו עבודה, מחמוד ג'אבר יופי של שחקן, ובדיוק בדקה שהקהל ביקש לעשות מחווה לדין דוד – חיפה כבשה. כמה שזה נשמע מוזר, גם אם סופרים את הנקודות מפתיחת הפלייאוף העליון הצולע, גם אותו חיפה סיימה ראשונה, מה שהביא גם את גברת3 שחר לתא הכבוד לצידו של בעלה. אפשר לקרוא לה הגברת הראשונה? לב"ש מגיע לסיים במקום השני. בקרבות הגדולים מול מכבי ת"א העו נה היא גילתה מפגני אופי יוצאי דופן. השיא היה בחצי גמר הגביע, ובוודאי לפני שבוע, עם עשרה שחקנים מהדקה ה ,18 ועוד יצאה מפיגור. היא פגשה אתמול סכנין, שחוץ מרכבת עבר עליה השבוע הכל. שמעתי את נציגי סכנין וטיעוניהם. הם צודקים בהרבה דברים, אבל זה לא מנקה אותם מהגישה החלטוריסטי­ת, הפרטאצ'ית שמנהלת אותם, ולא מהיום. איפה שא פשר לעצום עין, הם עוצמים שתיים. עוד לא החלטתי מי המודל של מי כאן. הם שלנו, או אנחנו שלהם.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel