Israel Hayom

"החיים שבריריים, לא חשבתי שאגיע לרגע כזה"

הוא החלים מסרטן, חזר לשחק, ובסוף השבוע גם העלה את עירוני קריית אתא לליגת העל אחרי 13 שנים ● קורן ז'ורנו בראיון אופטימי

- יעקב מאיר

העלייה של עירוני קריית אתא לליגת העל מלאה בסי פורים מרגשים - החל במאמן שרון אברהמי, שהקדיש בדמעות את העלייה לאביו אחרי שאמו נפטרה בשנה האחרונה, ועד היו"ר הוותיק נפתלי בנטוב, שמוביל את המועדון משנות ה 70 וראה את קבוצתו מפספסת את העלייה כמה פעמים, וגם כשעלתה, נאלצה לוותר בשל קשיים כלכליים.

אבל הסיפור המרגש מכולם הוא של קורן ז'ורנו. הרכז שהדהים את הכדורסל הישראלי כשהח לים ממחלת הסרטן וחזר למגרשים בשנה שעברה, היה מצוין בכל הפ לייאוף, כולל במשחק העלייה עם השלשה שהכריעה את המשחק ונ תנה את האות לחגיגות.

"בתוך המסע שעברתי זה משהו שקשה לתאר", אמר השחקן בראיון ל"ישראל היום", דקות ספורות לאחר שהתפרק בבכי של התרגשות על הפרקט בזיסמן, "ממלאת אותי עכשיו הרגשה מדהימה, במיוחד כיף גדול, שעשיתי את זה עם החבר'ה האלה".

לפני שנתיים שלוש, כשהתמו דדת עם תהליך השיקום מהניתו חים המורכבים ומהטיפולים שע ברת, האמנת שתגיע לרגע כזה?

"האמנתי שאחזור ואצליח לעשות דברים יפים, אבל לא דמיינתי שכזה רחוק. לא חשבתי שאגיע לרגע כזה, ובטח לא כל כך מהר. זה מפתיע גם אותי. החיים לא צפויים ומלאים בעליות ומורדות. צריך לזכור שה חיים שבריריים ומחר יכול לקרות לך משהו, לא עלינו, ולכן צריך להודות על כל רגע".

מה עבר לך בגוף בשריקת הסיום שגרם לך לפרוץ בבכי?

"זו הפעם הראשונה מאז שחז רתי לשחק שיוצאות לי דמעות, זה היה רגע שיא שהתחבר לנקודה אחת טהורה אצלי. כל מה שעברתי התפרץ אצלי בסיום ועם החגיגות. כבר תקופה שאני מעביר הרצאות ובקרוב אצא בהרצאה חדשה, והמ סר שאני מעביר בהרצאות שלי הוא שאני לא הסיפור. הסיפור שלי בא לשרת מטרה גדולה יותר, ואם אני יכול לעזור למישהו לצאת מהנקודה החשוכה שהוא נמצא בה ולהיאחז בנקודת אור אחת - זו המטרה של הסיפור שלי. זה משהו גדול ממני, ואני מאמין שהמסע שלי והאליפות הזו לא קרו סתם".

 ?? ?? ז'ורנו )משמאל( גוזר רשתות. "כל מה שעברתי התפרץ בסיום"
ז'ורנו )משמאל( גוזר רשתות. "כל מה שעברתי התפרץ בסיום"
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel