Israel Hayom

"החיים עצמם": הסוף

סדרת הדרמה, שדורגה כאחת הנצפות ביותר בארה"ב, מגיעה לסיומה אחרי שש עונות, ופרק הסיום ישודר מחר ב yes ● יוצר הסדרה לא פוסל אפשרות להחיות את הדמויות מתישהו

- דודי כספי,

מחר ישודר ב yes פרק הסיום של סדרת הדרמה "החיים עצמם", שב משך שש עונות נחשבה לאחת הדרמות הפופולריות והנצפות ביותר בטלוויזיה.

העלילה עוקבת אחר בני משפחת פירסון ובראשה שלישיית האחים קייט )כריסי מץ(, קווין )ג'סטין הארטלי( ורנדל )סטרלינג קיי בראון(. את סיפורם של השלושה, שקופץ אחורה וקדימה בזמן, מלווה סיפור האהבה הגדול של הוריהם, ג'ק )מיילו ונטימיליה( ורבקה )מנדי מור(, שהגיע לקיצו במו תו הטרגי של ג'ק כשהילדים היו בתיכון.

לאורך העונות הסדרה עסקה בדרך שבה מותו של האב עיצב את חייהם של האחים ואת הבחירות המקצועיות והרומנטיות שלהם, כולל סצנות עתידיות שרמזו מה עלה בגורלם של כל בני המשפחה.

בעונה האחרונה הצופים משלימים בה דרגה את החלקים החסרים בפאזל המש פחתי, שמוביל לרבקה הזקנה אשר חולה באלצהיימר. ילדיה רוצים לשמח אותה ולהגשים את כל מה שרצתה עבורם.

יוצר הסדרה, דן פוגלמן, הכריז לפני שנה כי הסדרה תגיע לסיומה בתום שש עונות למרות הצלחתה ונתוני הרייטינג המצוינים, ואף על פי שדורגה בפסגת הס דרות הנצפות ביותר בארה"ב בכל שנה. כמו כן, היא גרפה 38 מועמדויות לאמי וזכתה ארבע פעמים. פוגלמן הסביר כי "מעולם לא היתה כוונה לייצר סדרה שת רוץ 18 עונות. יש לנו תוכנית מאוד סדורה לגבי איך היא תסתיים".

את דרכו הוא החל כתסריטאי של סרטי אנימציה כמו "פלונטר" של דיסני ו"מכוניות" של פיקסאר, ובשנה האחרונה הוא חתום על הסדרה הבלשית קומית "רק רציחות בבניין" בכיכובם של סטיב מרטין וסלינה גומז.

בפאנל מקוון לכבוד פרק הסיום של "החיים עצמם" אמר פוגלמן: "רצינו לייצר סדרה שמשקפת את מה שקורה לאנשים במציאות. נקודת המוצא היא שאנשים הם פגומים ומבולגנים ועושים טעויות נו ראיות, אבל מטבע הדברים יש הגינות מסוימת והקיום האנושי גם יפה למרות כל הבעיות. למשל, חיי האהבה שלנו. כפי שקרה לאחרונה לדמויות של קייט וטובי, נישואים מסתיימים לעיתים בגירושים. זה דבר שכולנו מכירים, אבל דווקא בסדרה זה נושא שטרם עסקנו בו עד לעונה.

"הרוב הגדול של סיפורי האהבה מתחי לים בהתאהבות שמובילה לנישואים נפ לאים, אך במקרים מסוימים אלה מסתיימים בגירושים. כשכתבנו את הפרקים הללו, כל הכותבים שיתפו בחוויות האישיות שלהם. מערכות יחסים הן כמו פתיתי שלג. אין שניים זהים זה לזה וכל אחד ייחודי בפני עצמו, אף שניתן למצוא קווי דמיון".

פוגלמן (46) הוסיף שמבחינתו הוא משאיר דלת פתוחה לאפשרות שיחזור בעתיד שוב לחיי משפחת פירסון. "אני לא אומר 'לא' לשום דבר. אין לדעת מה יקרה בעתיד. אני מודע לכך שמשבר גיל המעבר ממש מעבר לפינה, ואני גם יודע שאשנא כל מה שאעשה הלאה בהשוואה להנאה הצרופה שהיתה לי בחברת הצוות הנהדר של הסדרה. אין לי ספק שכל השח קנים הראשיים הם פרצופים שאתם עומדים לראות הרבה על מסכי הקולנוע והטלוויזיה בשנים הבאות. ייתכן שאם ארצה מתי שהו לחזור לדמויות של 'החיים עצמם', החבר'ה האלה יהיו עסוקים מכדי לענות לי לטלפון".

 ?? ?? "אין ספק שהשחקנים יהיו עסוקים בשנים הקרובות". צוות "החיים עצמם"
"אין ספק שהשחקנים יהיו עסוקים בשנים הקרובות". צוות "החיים עצמם"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel