Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 24.05.2022

-

גדי

אתם מסתבכים במחשבות רבות מדי. מצב של התלבטות מתמדת גוזל מכם אנרגיות יקרות. מצד אחד עשיתם צעד מסוים מתוך אמונה שהוא הדבר הנכון, אך מצד שני יש לכם הרגשה פנימית חזקה שנעשתה טעות.

דלי

היום הזה מאופיין בחוסר שקט, והיציבות שהרגשתם נעלמת. אתם מנסים למצוא מעט שלווה בתחום הזוגי אבל גם כאן ללא הצלחה יתרה. צפוי ויכוח לגבי תוכניות משותפות. אתם מפתחים עוינות כללית, וחבל.

דגים

נמאס לכם להקריב ולוותר לאחרים. בדרך כלל זה בא לכם בטבעיות, אבל היום הגיעו מים עד נפש. עליכם להתמודד עם המציאות המשתנה ולהתאים את עצמכם למצבים החדשים. גלו אסרטיביות.

טלה

אתם מתבלבלים משפע ההצעות שמגיע אליכם. אולי כדאי להתיישב בשקט ולנצל את היום הזה כדי לעשות סדר בבלאגן. כך תוכלו להגיע למסקנות הנוגעות גם לתחומים אחרים של חייכם, הדורשים שינוי גם הם.

שור

תשאירו את הארנק ובמיוחד את כרטיס האשראי בבית. אתם בבולמוס של קניות והדבר רק יסבך אתכם בצרות. בני הזוג לא יכולים להתמודד עם מה שעובר עליכם, ומצב זה יכול להוביל לעימות בקלות יתרה.

תאומים

צפוי לכם יום מוצלח בתחום הקריירה וייתכן כי תקבלו הודעה משמחת הקשורה לקידום. האגו שלכם פורס כנפיים ורק אתם יודעים עד כמה אתם זקוקים לחיזוקים. התרחקו מאנשים עם אנרגיות שליליות.

סרטן

סערת הרגשות שאתם חווים לא מצדיקה את הניסיון שלכם לכפות את דעתכם על הסביבה. החיים הם לא שחור ולבן. הביטחון העצמי שלכם מופרז והדבר עלול לגרום להתנהגות בלתי מתחשבת.

אריה

קשרים קיימים יכולים לקבל משמעות חדשה בעקבות מהלך לא צפוי של בן/בת המין השני. אתם לא אוהבים יותר מדי שינויים והפתעות. הייתם מעדיפים להפתיע את הצד השני, כדי להבטיח את שליטתכם במצב.

בתולה

צפויות לכם הוצאות שלא תכננתם, והדבר מכביד לכם על הכיס וגם על הלב. רצוי לא לקחת את העניין בכבדות רבה מדי. סמכו על עצמכם שתוכלו להסתדר. אתם מגלים צד חדש אצל מישהו שקרוב אליכם מאוד.

מאזניים

מגיעה אליכם הזדמנות להשתתף בפרויקט שמעניין אתכם מאוד, לאחר שכבר כמעט הרמתם ידיים. לאחר שנלחמתם להשיג את הדבר שכל כך רציתם בו, יש לכם תחושת סיפוק חזקה.

עקרב

קשה לכם להציב גבולות. התקף של חריצות גורם לכם לעבוד קשה במקום לתת לעצמכם צ'אנס להתאושש. המחויבויות שיש לכם כלפי המשפחה גורמות לכם לייסורי מצפון. אל תכפו את עצמכם על איש.

קשת

הרומנטיקה מנצחת בגדול. שינוי בגישה של בן/בת הזוג גורם לכם לפתוח את הלב. האינטימיות שנוצרת היא בהחלט עליית מדרגה. נושא של מגורים משותפים יכול לעלות על הפרק ואפילו רמזים למיסוד הקשר.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel