Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 29.05.2022

-

גדי

את מרבית היום אתם מבלים בבית בסידורים ובהשלמת משימות שהוזנחו. בא לכם לקחת את היום הזה בקלות ולא לעשות יותר מדי, אבל אתם מצליחים בכך רק באופן חלקי. אורחים צפויים להגיע בשעות הערב.

דלי

אתם שואפים לחשוף משהו שמתרחש מאחורי הקלעים, אולם אינכם משוכנעים שתוכלו לסיים את המהלך על הצד הטוב ביותר. אתם לא בדיוק הטיפוסים שיודעים לנצל הזדמנויות בערמומיות ובמניפולטי­ביות.

דגים

הצורך להתארגן מחדש מכתיב את פעולותיכם. עליכם להביא בחשבון את ההכנסות שלכם, ולא להתפרע רק בגלל שבא לכם להראות לכולם שאתם מסתדרים נהדר. שמרו את האימפולסיב­יות לדברים אחרים.

טלה

אתם חייבים להתמודד עם הפחדים החבויים שעוצרים אתכם. תחושת העייפות היא בעיקר רגשית. נדמה לכם שאתם זקוקים למנוחה ומה שהכי בא לכם לעשות זה להתכרבל מתחת לשמיכה מול הטלוויזיה.

שור

התחום הפיננסי מעסיק אתכם. נסו להשתחרר ולעסוק בעניינים אחרים. תקשורת בין אישית חשובה לכם מאוד, וכדאי שתקדישו זמן לתחום הזה. שינויים בבית עשויים לשפר את מצב הרוח.

תאומים

האנרגיה הקוסמית השורה עליכם מעודדת התנהגות הרפתקנית. קולות פנימיים גורמים לכם לחוש בעוצמתה של ההתלבטות. בני משפחה מנסים להשפיע עליכם בכיוון של בילוי משותף אולם אתם מסרבים.

סרטן

אתם מצליחים להתעלות מעל שיקולים כלכליים שבעבר הכתיבו את צעדיכם יותר מדי. הפעם נראה שהחלטתם לנקוט טקטיקה שונה כדי לא להיקלע לגרסה נוספת של אותו הדבר. בסך הכל, יום נעים למדי.

אריה

אתם מרגישים תקועים בנסיבות המלחיצות. מצד אחד נראה שדרוש לכם עוד זמן, אך מצד שני, הדחיות כבר הפכו לעניין בשגרה. הגיע הזמן להחליט אם אתם מעדיפים להתלונן ולהישאר באותו מקום או לבצע.

בתולה

קצב החיים המסחרר הופך להיות רגוע יותר לאחר שקיבלתם החלטה להוריד את הטורים ולהקדיש בכל יום זמן קבוע לעצמכם. פעילות חדשה, כגון ביקור קבוע בחדר כושר או בקבוצת לימוד, תתרום לכם רבות.

מאזניים

היום תעמידו את האינטואיצי­ה החזקה שלכם במבחן המציאות. אל תבזבזו אנרגיה על עצות "הגיוניות". ממילא מה שמוביל אתכם זה הלב ולא הראש. אז תעשו לעצמכם טובה ותחסכו את ההתלבטות.

עקרב

חשוב להתאים למקום, לזמן ולמצב הנתון את סגנון המסרים שאתם משגרים לזולת. לפעמים אתם קצת חורגים מהסינכרוני­זציה וגורמים לעצמכם נזקים מיותרים. צפו ליום מעניין במיוחד.

קשת

זהו יום שבו אתם נתקלים במחסומים בכל מיני רבדים. אתם מצפים שחברים טובים יתחשבו בעובדה שאתם יכולים לתת מעצמכם פחות מהרגיל. דרושה לכם דמות סימפטית שתוכל להעניק מעט תמיכה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel