Israel Hayom

ההופעה של רגלנד: יוצאת דופן, אך לא מקרית

- אבי סגל

הפועל

חולון הגיעה לסדרת חצי הגמר מול הפועל ירושלים ללא יתרון ביתיות וכשהמספרים נגדה - 3:0 עונתי מול הקבו צה מהבירה, וניצחון חוץ אחד ב 17 המשחקים האחרונים מולה.

את הכל שינה איש אחד - ג׳ו רגלנד. יש לומר כי ההופעה שלו ביום שישי היתה יוצאת דופן, אבל לא מקרית. מגמת השיפור שלו מא מצע העונה - ובמיוחד בתקופה האחרונה - ברורה ובכיוון חד למעלה. ברבע גמר הפלייאוף הוא עלה מ 11 נקודות בממוצע בעונה הסדירה ל 20 בממוצע, ועם פתיחת חצי הגמר הוא שוב מכפיל את המספרים שלו.

זו היתה אחת מהופעות השיא של שחקן בפ לייאוף אי פעם. 40 נקודות, 8 שלשות, 9 אסי סטים, 7 ריבאונדים ומדד 49 נדיר. הדבר היחיד שיכול "לקלקל" קצת לחולון את השמחה, הוא שהמחיר של השחקן עלה אחרי המשחק הזה. חולון סימנה לעצמה מטרה עוד לפני המשחק להשאיר אותו אצלה בשנה הבאה, ונתוני הפ תיחה של המשא ומתן על החוזה החדש השתנו.

רגלנד הוא דוגמה קלאסית לחשיבות הת נאים מסביב על השחקן. הוא פתח את העונה עם מאמן שלא התאים לו, ועם שחקן שלא התאים על ידו. שני החילופים התאימו לו בדיוק - גיא גודס במקום מאוריציו בוסקאליה, וטיירוס מגי במקום סטיבן גריי. התוצאה: במקום שחקן בי נוני וכבוי, קיבלנו אחרי השינויים שחקן דו מיננטי שמשדר כלפי חוץ הנאה ושמחה. הוא הראשון שצריך לקבל קרדיט על ההישג הג דול והעלייה לפיינל פור גביע האלופות. הוא היה מלך האסיסטים של המפעל, לפני מוסר ענק כמו מרסיליניו הוארטס, ובליגה שלנו הרכז מוסר הכי הרבה אסיסטים בהשוואה לדקת משחק. כל קבוצה מצליחה צריכה מנהיג, והוא זה שיושב על העמדה בחולון.

בבירה בועטים בדלי

גם את רבע הגמר פתחה ירושלים בהפסד ביתי, אבל הפעם הסיפור שונה, כי היריבה איכותית יותר מגלבוע. לנצח בחולון זה לא קל כמו לנצח בגן נר, והסדרה קצרה יותר. בעוד חולון התע לתה בזמן הנכון כמה פעמים העונה, הטיימינג של ירושלים גרוע. האם המפספסת הסדרתית, זו שבועטת בכל דלי אפשרי, עושה זאת שוב?

ירושלים פספסה בכל צומת אפשרי העונה, ואת הביתיות בפלייאוף היא הרוויחה רק בז כות הניצחון של הפועל חיפה ביד אליהו על מכבי ת"א. יש לה הזדמנות אחרונה לשנות את ההיסטוריה - לנצח בחולון ביום מחר.

 ?? ?? רגלנד מרחף, שלשום צילום: דני מרון
רגלנד מרחף, שלשום צילום: דני מרון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel