Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 30.05.2022 הצורך שלכם בפסק זמן עמוק מאוד, ויש מי שלא ממש מבין מה קורה איתכם. הטמפרמנט הסוער שלכם זקוק להפסקה מדי פעם. הפנויים שביניכם לא חייבים לבלות את היום בבדידות. אפשר להזמין מישהו קרוב.

גדי דלי

הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לפצוח בשגרה של פעילות גופנית. היום הזה מתאפיין בתחושה של סטטיות ותקיעות, ודרושה תנועה פיזית כדי לשחרר מבחינה אנרגטית את ה"פקק" שנוצר.

דגים

אתם חווים מתח, אף שיש ניסיונות ממשיים להרגיע את הרוחות. המצב די תקוע, ודרושה פעולה דרסטית כדי להזיז את הגלגלים לכיוון של שינוי מהותי. נושאים חדשים עולים על הפרק, אך יש בכם חששות.

טלה

היחסים החברתיים שלכם משתנים במהירות. מי שעניין אתכם עד לפני זמן לא רב, איבד לחלוטין את חינו. אתם דורשים התייחסות נאותה יותר וגילוי עניין רב יותר. הקשרים החדשים שאתם יוצרים טובים יותר.

שור

אתם רוצים לצאת ולהשתולל, אבל משהו עוצר בעדכם. נסו לאפשר לעצמכם להגשים מאווים כמוסים. השתחררו מכוח האינרציה ומהפחדים. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו.

תאומים

זהו יום שופע אנרגיות עדינות והרמוניה. הניסיון לפרוץ לעצמכם דרך בכוחניות אינו עולה יפה, ושוב אתם נוכחים לגלות שצריך לפעול מתוך הקשבה לזולת. ניצבים מולכם אנשים לא פחות נבונים מכם.

סרטן

אתם זוכים היום באנרגיות טובות המגיעות אליכם מן הירח. סובלנות וסבלנות הן מילות המפתח לבעיות שלכם. אולי אתם לא מודעים לזה, אך יש לכם צורך חזק לשנות משהו בסיסי בצורת החיים הנוכחית.

אריה

יום לא קל שבו אתם מנסים להתחבר לקרקע כדי לקבל החלטות חשובות, אך בכל זאת מתקשים להחליט. הרבה רעיונות מופשטים חגים לכם בראש. לעיתים קרובות יש לכם הרגשה שאתם נמצאים בצומת דרכים.

בתולה

יום סוער. אחרי ימים ארוכים של יציבות ושקט נפשי יחסי, אתם חשים במערבולת רגשית. מישהו מהעבר הרחוק שיוצר קשר, מערער את תחושת המיקוד והריכוז שלכם. אין זה יום מתאים לחתימת הסכמים.

מאזניים

אתם מודאגים מנושא שהיה שולי עד היום. נסו לאסוף יותר מידע בעניין כדי לפוגג את החרדה. חששות ולחצים בתחום הזוגיות גורמים לכם לתפקוד לקוי בעבודה. טלו לעצמכם פסק זמן להתבודדות ולמחשבה.

עקרב

צפויים שינויים בתחום האישי והמשפחתי. מישהו שסמכתם עליו מאכזב. ענייני כספים מתחילים להסתדר, אף שהמצב עדיין רחוק מלהיות טוב. חשבו על פתרונות ודרכים לחיסכון, שיכולים להקל עליכם בהמשך.

קשת

קשה לכם לעצור ולסיים דברים דחופים שהתחייבתם לעשות. קשה ליישם את הצורך להיות קצת יותר מעשיים ולא להתחבר בכל הזדמנות לעולם שמעבר. היקום רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel