Israel Hayom

אל תעצבנו את השור

ארבע שעות וחצי לקח לרפאל נדאל לנער מעליו את הכישרון העולה פליקס אוז'ה אליאסים בדרך לרבע גמר רולאן גארוס ● ה"פרס": נובאק ג'וקוביץ'

- דור הופמן

במשך ארבע שעות וחצי נאבק רפאל נדאל בפליקס אוז'ה אליאסים, גם אחד השחקנים הכישרוניים בסבב וגם התלמיד של טוני נדאל - שלא נכח במשחק מפאת כבוד לאחיין שלו ולשחקן שאותו הוא מאמן בשנה האחרונה - עד שבסופו של דבר הצליח להוריד מעליו את הקנדי הצעיר עם ניצחון ‪3:6 ,6:3 ,2:6 ,3:6 ,6:3‬ מרשים, שלקח אותו לרבע גמר טורניר רולאן גארוס בפעם ה 16 בקריירה.

הפרס על המאמץ של נדאל יהיה מפגש מול נו באק ג'וקוביץ', ה 59 בין השניים בהיסטוריה. דייגו שוורצמן אמור היה להיות המשו כה הקשה ביותר שבה נתקל הסרבי בפריז, אבל ג'וקוביץ' הציל שתי נקודות שבירה במערכה הראשונה, חזר מפיגור 3:0 בשנייה - ועלה לרבע הגמר עם ניצחון נוח בש לוש מערכות. המדורג 1 בעולם עדיין לא איבד מערכה בטורניר, ואת כל זה הוא עושה כשהקהל בדרך כלל נגדו.

להבדיל מהדומיננטי­ות של נולה, אלכסנדר זברב עבד קשה מאוד בדרך לשמונה האחרונים בפריז. לאחר שחזר מפיגור שתי מערכות בסיבוב השני ונזקק לשני שוברי שוויון בשלישי, גם מול ברנבה ספאטה מיראייס, שעלה מהמוקדמות, המ דורג שלישי התאמץ מאוד. רק אחרי שניצח בשובר שוויון ארוך במערכה הראשונה, המשיך זברב לניצחון ששלח אותו לרבע הגמר בפעם הרביעית בחמשת הטורנירים האחרונים בפריז.

נשים: ליילה פרננדס ברבע

אצל הנשים לא נותרו מדור גות בכירות מלבד הראשונה איגה שוויונטק, אבל כן נותרו צעי רות שמנצלות את ההזדמנות הזאת. ליילה פרננדס הקנדית, הפיינליסטי­ת בת ה 19 מאלי פות ארה"ב האחרונה, עלתה לש מונה האחרונות בפריז לראשונה בקריירה שלה, לאחר ניצחון מרשים בשלוש מערכות על אמנדה אניסימובה. גם קוקו גוף האמריק נית, שצעירה ממנה בשנה, תהיה ברבע הגמר שנה שנייה ברציפות בזכות ‪0:6 ,4:6‬ מרשים על אליס מרטנס הבלגית. מי שעוד עלתה לרבע הגמר היא מרטינה טרוויסאן האיטלקייה, שגברה ,6:7 5:7 על אליאכסנדרה ססנוביץ'.

 ?? ?? נדאל בטירוף. אי אפשר לשבור אותו
פרננדס צילומים:
GettyImage­s
נדאל בטירוף. אי אפשר לשבור אותו פרננדס צילומים: GettyImage­s

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel