Israel Hayom

סמל בניית הארץ

-

"ארזה", חברת אזורים הובילה פרויקט להחייאת המקום, במסגרתו בנתה שכונת מגורים יוקרתית המורכבת מבתים צמודי קרקע מחופים באבן ירושלמית ושיפצה את בית ההבראה. בית "ארזה", שנבנה על ידי האדריכל יוסף ברלין בסגנון ניאו-קלאסי, ישמש כמקום תרבות לתושבי השכול נה והיישוב מוצא עילית. אנו גאים ומתרגשים להיות חלק פעיל מהחייאת חזונו של חוזה המדינה, זאב בנימין הרצל אשר היה זה שנטע לראשונה את עץ הארז במוצא ועל פעול לה זו קרוי בית ההבראה ׳ארזה׳".

שינה קו רקיע /

ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ

"סמל בניית הארץ בעיני הוא הקבלן אורי דורי ז״ל, שהיה קבלן מוביל ובולט בענף הבנייה הישראלי. אורי היה סמל, דמות ציבורית ואישיות מופת בענף הבל נייה ובכלל. במשך יותר 40-מ שנה הוא בנה פרויקטים רבים ברחבי הארץ תוך שילוב צניעות, יזמות וחזון. אורי ללא ספק שינה את קו הרקיע של מדינת ישראל וקבע בחזונו, עוד בשנות ,'70-ה כי על מדינת ישראל להיות חלוצה בענף הבנייה העולמי, תוך הדגשתה של בנייה מודרל נית, טכנולוגית מערבית ומתקדמת. אורי שימש בעברו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ וזוהי זכות עבורי לשמש באותו תפקיד היום. זכינו להעניק מידי שנה על שמו של אורי דורי ז״ל פרס הצטיינות לפרויקטים מובילים בתחום הבנייה והתשתיות בחתירה לערכי מצוינות, איכות ואמינות״.

התחדשה בגיל 93 / יעקב אטרקצ׳י, מנכ"ל

חברת אאורה

״הסמל שלי לבניית הארץ הוא המעמד המרגש בו זכינו לפני כחודש למסור לדיירת ותיקה בת 93 את הבית החדש שלה לאחר תהליך התחדשות עירונית בפל רויקט 'אונו וואלי' בקריית אונו. שכונת אונו ואלי היא שכונה שהצלחנו לבנות שמונה מגדל לים הכוללים 700 דירות בזמן שיא של 4 שנים בלבד. השותל פות החשובה שלנו עם הדיירים הוותיקים שנותנים בנו את אמונם, היא במרכז החשיבה והעשייה שלנו. תהליך מסירות הדירות הוא מרגש בכל עת, אבל למסור דירה לדיירת בת ,93 ששבה לבית חדש ומשודרג הוא עוצמתי אלפי מונים״.

הבתימון שיהפוך למגדל / רוני מזרחי, מבעלי מזרחי ובניו ויו״ר לשכת הקבלנים

״על קניון הבתימון הוותיק בבת ים, אותו בנינו לפני יותר 30-מ שנה, נתחיל השנה לבנות בעיצוב חדשני וייחודי של האדריל כל פיליפ גינזבורג. בצמוד אליו מדרום, נקים את "מגדל אברהם" בן 50-ה קומות, שייקרא על שם אחי המנוח אברהם (אבי) מזרחי ז"ל. הבתימון המקורי חידש את ה"דאון טאון" של העיר בת ים והביא לה תנופה כלכלית בכלל ולחיי המסחר בפרט. זאת במיוחד בשנות '90-ה על רקע גל העלייה הגדול ממדינות חבר העמים שרבבות ממנה הגיעו לבת ים. ״מגדל אברהם", אותו אנו מתחילים לבנות בימים אלה, עתיד לכל לול 50 קומות בשימושים מעורבים של מסחר, משרדים ומגורים מעל הבתימון הוותיק".

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel