Israel Hayom

סמל בניית הארץ

-

השכרה כציוניות / מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים:

"תחום הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא דוגמה לציונות מבחיל נתי. בימים בהם חלום הדירה עבור זוגות צעירים רבים הולך ומתרחק בשל עליית המחירים הקבועה, יש ערך משמעותי במתן מענה לאותה אוכלוסייה שידה אינה משגת לקנות דירה. יתרה מכך, הסדרה של כל נושא השכירות היא צו השעה – להעניק לשוכרים שקט וביטחון באמצעות דירה שניתן להשכיר לתקופה קבועה, שחרב הפינוי אינה מתנול ססת מעליהם. 'אפריקה ישראל מגורים' פועלת בתחום הדיור להשכרה מזה שנים ובשנים האחרונות זכתה במספר מכרזי דירה להשכיר, ביניהם פרויקט גליל ים בהרצליה, סביוני שוהם, ופרויקטים עתידיים כמו בשכונת ארנונה ביל רושלים".

יישוב הארץ / ארנון פרידמן מנכ"ל אשדר

"הפרויקט שמסמל עבורי את בניין הארץ הוא "אשדר פרדס קריית אונו", שהחברה מקימה בימים אלו. מדובר במגה פרויקט במסגרתו נבנות למעלה 800-מ יחידות דיור 13-ב בניינים, המשלב דירות למגוון גדול של דיירים. אנחנו לעשה מקימים שכונה שלמה שתהפוך לבית למשפחות ישל ראליות רבות. המוטו שמוביל את דרכנו בייזום המגורים בישראל הוא 'אשדר זה הבית שלי'. אין גאווה גדולה מזו, למי שעומד בראש חברה שכבר יובל שנים בונה את הארץ, מלמסור מפתחות בסיומו של פרויקט, ולדעת שמי שייכנס בפתח הדלת יהפוך את הדירה לבית, ויישב את הארץ".

ממטע כרוביות לשכונה /

אבישי בן חיים, מנכ"ל קבוצת רוטשטיין

"בניית שכונת 'כרמי הנדיב' בקריית מלאכי שתמנה מעל 3,000-ל יח"ד מהווה בעיני סמל למעשה ציוני מהמעלה הראשול נה. מדובר בהפיכת שטח בו גידל לו לפני כמה שנים כרוביות למל קום פורח עם קהל יעד חזק שעתיד להפוך את קריית מלאל כי למקום מבוקש. הברון רוטשילד שרכש את הקרקע במאה 19-ה בוודאי היה מתענג לו היה איתנו היום. אנו ממלאים את צוואתו במדויק ובעיניי אין יותר סמלי מזה, בניית ארץ ישראל בכל חלקיה, לא רק במרכז".

איש המעשים / אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל נדל"ן

"האיש שבעיני מסמל את בניית הארץ הוא אברהם קוזניל צקי ז"ל. אברהם הקים את חברת מנרב לפני 50-כ שנה כשהיה רק בן .30 סיפור חייו המרשים מעורר השראה, הוא הגיע לענף הנדל"ן לאחר ששימש כמורה ומנהל בית ספר וראה ביישוב ובניית הארץ כשליחות. מגוון הפרויקטים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel