Israel Hayom

סמל בניית הארץ

-

שיזם והקים בתחומים השונים נהפכו למונומנטים וסמלים שמשמשים אותנו עד היום, כנמל התעופה בן גוריון, מול זיאון יד ושם בירושלים, מוזיאון תל אביב לאומניות, מנהל רת הרכבת המהירה לירושלים, עיר הבה"דים, גשר כביש 6 ועוד. למרות כל ההצלחות והמילייה המרשים נשאר תמיד עניו וצנוע, דוגמה ומופת לכולנו".

הפרחת הנגב / שלום שטרית, בעלי ומנכ"ל

חברת שתית

“הבנייה בנגב, שאנו חלק ממנה, היא בעיניי הציונית גריל דא וסמל בניית הארץ. כחברה המגדירה את עצמה כ"בית ישל ראלי אמיתי", אני חושב שאנחל נו חייבים לפעול גם מתוך ציונות אמיתית ולאפשר לזוגות צעירים הזדמנות לרכישת דירה במחיר שידם משגת. בחרתי בפרויקט שלנו בעיר ירול חם המשלב חזון ציוני, חברתי וכלכלי הכולל 84 יחידות דיור 12-ב מבני בוטיק בני 3 קומות כל אחד. דירות 5 חדרים + מרפסת נוף, במחיר שווה לכל נפש ובמפרט עשיר, החל 995-מ אלף שקל - אחד המקומות הבודדים באררץ בו ניתן לקנות דירה מרווחת במחיר נמוך כל כך״.

חלוץ באיצטדיון / מריו זוזל, בעלים ויו"ר

חברת אלמוגים

״פרויקט 'עמק הכרמל 'Reserve בנשר הוא בעיני סמל למיזם שהפך לבשורה החל דשה של ההתפתחות האורבנית במורדות הכרמל ולחלוץ המרכל זי בשינוי שעובר האזור כולו. נקודת ההתחלה של הפרויקט הייתה מאתגרת מאד. במקום היה קודם אצטדיון כדורגל ישן ומוזנח, סמוך לכביש ראשי סואן. שותפי ואני זיהינו את הפוטנציאל בבניית פרויקט שישנה את פני האזור והעיר כולה, לקחנו את חסרונו של המקום והפכנו אותו ליתרון באמצעות פיתוח הוליסטי של שכונה חדשה, 'עמק הכרמל', וביחד עם תכנון אדריכלי יציל רתי וייחודי העצמנו את נקודות המפגש בין האדם והטבע".

"כולם היו בני" /

שלמה גרופמן, יו"ר קרן

פייר-שובל גרופמן

״כל הפרויקטים שיזמתי ונבנו מהווים היום עשרות אלפים של דירות ברחבי הארץ. כל אחד מהם היה פרויקט מיוחד במינו באזור שונה בארץ וכולם היו ונל שארו בני. את המיתוג 'סביונים' יצרתי בעצם בשכונה הראשונה שבניתי כמנכ"ל ראשי של 'אפריקה ישראל' בגבעת סביון, והסמיכות לסביון נתנה לי את הרעיון להשתמש במיתוג 'סביון' ו'סביונים' בכל עשל רות אלפי הדירות שיזמתי ובניתי בארץ. שני הפרויקטים המיוחדים במינם הם 'קריית הסביונים' ביהוד ו'נווה סביון' באור יהודה. היה זה חזון מטורף להתרחק מתל אביב ולהל קים בו בזמן שתי שכונות מגורים בדרך לכביש הישן לשדה התעופה בן גוריון, בשתי ערים שבאותו זמן שמן לא היה ידוע.הייתה בכך נועזות בלתי רגילה”.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel