Israel Hayom

אורי קילשטיין מונה למנכ"ל קרפור ישראל: "נחולל מהפכה"

קילשטיין יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית לישראל, יהיה אחראי לכלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור ● קילשטיין: "יש כאן אפשרות אמיתית לחולל שינוי בשוק המזון"

- היאלי יעקבי הנדלסמן

עובר למתחרים: דירקטוריון קבוצת יינות ביתן אישר את מול את מינויו של אורי קילשטיין למנכ"ל קרפור ישראל.

במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי לכלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית קרפור לישראל וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור. קילשטיין ייכנס לתפקידו ב 1 ביולי הקרוב. יש לציין כי קילשטיין היה מיועד לחזור לשופרסל כמנכ"ל. כעת, כאמור, הוא עובר למתחרים.

קילשטיין, בן ,49 נשוי ואב לאר בעה. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קניוני עזריאלי ויו"ר עזריאלי.קום. קודם לכן כיהן כמשנה למנכ"ל שו פרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת. קילשטיין היה אחראי, בין היתר, לפעילות האונליין בשופרסל, למותג הפרטי ולמועדון הלקוחות.

מאז רכישת השליטה בקבוצת יינות ביתן במאי ,2021 ביצעה אלקטרה מוצרי צריכה כמה מהלכים אסטר טגיים: באוקטובר 2021 היא חתמה על הסכם עם מובילת חנויות הנוחות בעולם, ,7/11 לפתיחת רשת חנויות תחת המותג בארץ; באפריל 2022 חתמה החברה על הסכם לפתיחת רשת חנויות של הענקית העולמית קר פור בישראל, על בסיס התשתית של 151 סניפי יינות ביתן ומגה; במארס 2022 חתמה החברה על הסכם למיזוג פעילות האונליין של יינות ביתן עם פעילות האונליין של קוויק, לחברה משותפת בשליטת (51%) יינות ביתן, אך העסקה טרם הושלמה.

קילשטיין אמר ל"ישראל היום" כי: "בחרתי בקרפור כי אני חושב שיש אפשרות להביא משהו חדש לשוק. מדובר ברשת ענקית עם מותג פרטי מפואר ויכולות קניינות מטורפות בכל העולם. יש פה אפשרות להביא ענק בינלאומי ברמה מאוד גבוהה מהשורה הראשונה, וליצור פה מהפכה".

"השינוי בדרך"

"אחת הבעיות של השוק הישראלי, היא שעקב כל מיני דברים היסטו ריים הסתמכו מאוד על ייצור מקומי. היצרנים הגדולים מהווים 60% משוק המזון. זה לא קיים בשום מקום אחר בעולם. היכולת לייבא בישראל גבינה צהובה, בשר ודגים הצליחה להוריד את המחירים באותם עולמות, וכן מדו בר במוצרים איכותיים. ישראל ידועה כמקום מאד סבוך ביורוקרטית בכל מה שקשור ליבוא מוצרים".

היה לך חלום להיות מנכ"ל שופרסל?

"החלום שלי הוא להיות במקום שבו אני יכול להשפיע ולעשות מהפכה. זה מדליק אותי באופן אישי. אני חושב שעם קרפור יש אפשרות אמיתית לחו לל שינוי בשוק המזון".

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ויו"ר יינות ביתן, צביקה שוימר, הוסיף: "קילשטיין הוא בעל יכולות ניהוליות גבוהות ובעל ניסיון קמעונאי רב".

 ?? ?? קרפור. "יש כאן אפשרות להביא משהו חדש לשוק" צילום: רויטרס
קרפור. "יש כאן אפשרות להביא משהו חדש לשוק" צילום: רויטרס
 ?? ?? קילשטיין צילום: סיוון פרג'
קילשטיין צילום: סיוון פרג'

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel