Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 07.06.2022 העייפות שמשתלטת עליכם היום נעוצה בגורמים רגשיים. אל תחפשו שלמות. כדאי ללמוד להסתפק במה שיש ולהפיק את המקסימום. אל תצברו כעסים כלפי חברים. זאת טעות לחשוב שמישהו צריך לדאוג לחיים שלכם.

גדי דלי

אחרי שעות לא קלות ומלאות עימותים, סוף סוף אתם מצליחים להירגע מעט. בתחום האישי יש הפתעות שמעלות לכם חיוך על הפנים. מצב הרוח משתפר, והיחסים עם בני משפחה וחברים מקבלים תפנית נעימה.

דגים

אנרגיה קוסמית מבשרת על חיי חברה פעילים ותקשורת טובה. מומלץ לכם לנהוג בצורה ספונטנית וקלילה. אתם חולקים מצב רוח טוב במיוחד. החלטות לגבי העתיד כדאי לקבל עם בני משפחה, לא לבד.

טלה

חיי החברה שלכם משגשגים. יש לכם תחושה פנימית מוזרה כאילו אתם יודעים מראש מה יתרחש בעתיד. אל תעמידו את העניין במבחן המציאות. רק התבוננו בסבלנות ובחמלה במה שקורה מסביב.

שור

היכולת שלכם ליצור קשרים טובה בדרך כלל, אולם היום המצב שונה לחלוטין. יום רצוף אי הבנות וקצרים בתקשורת. באופן ספונטני אתם מחליטים להקדים נסיעה שתכננתם מראש.

תאומים

ניהול משא ומתן היום יהיה טעות גדולה. אתם נמצאים בעמדה פגיעה וסובלים מתסכול. כדאי לחכות לזמן מתאים יותר שבו תוכלו להקרין את העוצמה הפנימית ושכוח השכנוע שלכם יהיה במיטבו.

סרטן

חוסר שקט ותחושת בלאגן ילוו אתכם היום. ייתכן שתבלו זמן רב בחיפוש ניירות ומסמכים שנעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. זה זמן מתאים לסידור מחודש של משטחי העבודה במשרד וגם בבית.

אריה

יום מוצלח שבו אתם נחשפים לאנשים בעלי דעות מקוריות, שפותחים בפניכם דרכים חדשות לפעולה. הגישה החיובית בהחלט תורמת ליכולת שלכם לתקשר עם אחרים, גם בתחום האישי וגם בתחום העסקי.

בתולה

אתם מנסים להציג את עצמכם כלפי העולם באופן שונה מהרגיל. זה מעוררת תגובות נזעמות אצל כאלה שרגילים לראות אתכם ביום יום. יש צורך לקבוע גבולות חדשים. מאידך, שפע של הזדמנויות מחכות לכם.

מאזניים

יום טעון מבחינת זוגיות. עד שהעניינים יתבהרו כדאי לרסן את ההתלהבות, גם אם נדמה לכם שמצאתם את מה שחיפשתם. עד שלא תהיו בטוחים בעצמכם אל תגלשו לסנטימנטלי­ות. אתם עלולים להסתבך.

עקרב

האקראיות מפגישה אתכם עם סיטואציות המתאימות בדיוק למה שעליכם לחוות. עדיף שתתייחסו בנימה פילוסופית למה שקורה, ולא בחומרה רבה כל כך. מהלכים שנראים לכם כרגע חיוניים, נחסמים ונעצרים.

קשת

כדאי לכם לנצל את האנרגיה הקוסמית כדי לאהוב ולפתח קשרים "תקועים". מבחינה חברתית, מצבכם מצוין ואתם פוגשים כמות גדולה של חברים וחברות. יש סיכוי מצוין להתפתחות קשרים רומנטיים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel