Israel Hayom

מכבי ת"א תאיץ את המגעים מול פסקואל

- יעקב מאיר

פחות

משבוע לאחר שהודחה בחצי גמר הפ לייאוף, ההכנות לעונה הבאה של מכבי ת"א כבר בשיאן, והמשימה הראשונה היא החת מת צ'אבי פסקואל. הצהובים יאיצו את המגעים עם המאמן הספרדי, שכבר לפני כמה חודשים פרסמנו כי הוא האפשרות המועדפת על הנהלת המועדון, שמוכנה לשלם לו שכר גבוה, כפי שה תרגל לקבל בקבוצותיו האחרונות.

פסקואל בן ה 49 זכה שלשום באליפות היסטו רית בליגת ה VTB עם זניט סנט פטרבורג, לאחר שניצחה בסדרת הגמר את צסק"א מוסקבה החז קה. כעת, לאחר סיום העונה, אף שהספרדי מח זיק בחוזה גבוה בשורות הרוסים גם לעונה הבאה, הצהובים מקווים להשלים את המהלך. ההערכות הן כי העובדה שזניט לא תשחק ביורוליג בעונה הבאה בשל המלחמה באוקראינה תגרום לפסקואל לעזוב אותה ליעד חדש.

במקרה כזה, מכבי היא אחת המועמדות המו עדפות מבחינתו, לאחר שכבר ניהל מגעים עם אנשי מכבי, שמוכנים כאמור לשלם לפסקואל שכר גבוה ואף להשתתף בפיצוי הכספי שתדרוש זניט. הצהובים מבינים כי רק מאמן בכיר יוכל להחזיר אותם למסלול אחרי עונה קשה.

ליובין יאמן את ב"ש

הפועל ב"ש מינתה את ליאור ליובין למאמן הקבוצה במקומו של כריסטופורו­ס לבאדיוטיס. ליובין (44) אימן בעונה האחרונה בעירוני נס ציונה ובעבר בהפועל גלבוע/גליל, שאותה הוביל להצלחות בשתי קדנציות, וכן בהפועל חולון וב מכבי אשדוד. כמו כן, שימש עוזר מאמן בגל בוע/גליל, במכבי ת"א, בנבחרת ישראל ובעונת 2020/21 בפנאתינייק­וס.

לאחר שחתם על החוזה אמר ליובין: "אני מאוד שמח ונרגש להגיע להפועל ב"ש. המועדון הוא בעל ערכים, דרך וחזון, והחיבור היה ממבט ראשון. אני מודה לכפיר ארזי, תומר ירון ודניאל רביץ על האמון ועל הבחירה בי".

.3X3 בעקבות הטורנירים המוצלחים בארץ, התקדמו נבחרות הנשים והגברים בדירוג בדרך למטרת העל - אולימפיאדת .2024 נבחרת הגב רים, שעלתה לאליפות אירופה, התקדמה למקום ה 15 בעולם וה 12 באירופה. נבחרת הנשים עלתה למקום ה 9 בעולם וה 7 באירופה ותשתתף בסוף החודש באליפות העולם באנטוורפן.

 ?? ?? פסקואל. יחליף את זניט במכבי? צילום: אלן שיבר
פסקואל. יחליף את זניט במכבי? צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel