Israel Hayom

חבריו של דניאל בן ה־31, שנדרס למוות בתאונת הקורקינט: "היה לו לב זהב"

בית משפחת אהרן ברמת גן התמלא בקרובים שסיפרו על ילד שהיה אהוב על כולם ● חבר קרוב שיתף: "כואב לי הלב, אמו אהבה אותו יותר מכל דבר אחר" ● אחת השכנות ספדה: "אמרתי לו שישמור על עצמו"

- אבי כהן וירון דורון

דניאל אהרן ז"ל בן ה־31, תושב רמת גן, הוא הנער שנהרג שלשום בזמן שרכב על קורקינט חשמלי בפתח תקווה ונפגע משני כלי רכב. חבריו שהגיעו אתמול לביתו שברמת גן, סיפרו על ילד אהוב על כולם.

"אני לא מצליח לעכל את זה שהחבר הכי טוב שלי הלך. קשה לי לדבר על זה. הבן אדם היה עם לב זהב, הכי גבר שהכרתי. כואב לי הלב", סיפר בבכי דקל חברו הטוב. "הוא היה חבר טוב בשביל כולם. כשהיה צריך הוא היה מגיע ועוזר. כל השכונה מכירה אותו כילד חמוד שלא עושה בעיות. אמא שלו אהבה אותו יותר מכל דבר בעולם, ממש אמא לביאה".

גם השכנים בבניין שבו התגורר סיפרו על ילד טוב שתמיד חייך ואמר שלום לכולם. "הילד הזה תמיד היה יורד במעלית עם חיוך, אומר שלום. אמרתי לו תמיד 'תשמור על עצמך, חמוד'. השבוע פגשתי אותו ברחוב ואמרתי לו 'תשמור על עצמך'. אני כל כך מצטערת על ילד כזה נפלא", סיפרה יפה קימחי, שכנה בבניין שבו התגורר.

דניאל אהרן רכב על קורקינט ברחוב ראשון לציון בפתח תקווה בזמן שהיה בדרך לחברתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו במהרה לזירה, העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. עם הגעתו לבית החולים נקבע מותו.

פרמדיק מד"א, אלעד פולק, סיפר: "הילד שכב בצד הכביש בסמוך למדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב־מערכתית קשה מאוד. מייד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

הרוג נוסף בפ"ת

בתוך כך, שמואל קצנלבוגן, בן 30 מפתח תקווה, נפטר שלשום בערב לאחר שנפצע אנושות בתאונת דרכים שאירעה לפני שבוע.

קצנלבוגן רכב ביום שלישי שעבר על קורקינט חשמלי בשכונת הדר גנים בעיר ונפגע מרכב נוסע. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים בילינסון כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. בהמשך הועבר לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, שם נקבע מותו לאחר האשפוז. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, התייחס למותו של שמואל ולמותו של דניאל אהרן: "מקרים קשים שבגינם שני בני אדם צעירים קיפחו את חייהם והותירו חלל עצום. אני משתתף בצערן הכבד של המשפחות, אין מילים שיוכלו לנחם במקרים טרגיים כאלה".

גרינברג הוסיף: "הנחיתי את גורמי החינוך לקיים בבתי הספר היסודיים והעל־יסודיים שיח בנושא זהירות בדרכים".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2016 נהרגו 16 ילדים ובני נוער בתאונות אופניים וקורקינטים חשמליים. ב־11 מהמקרים ההרוגים היו מתחת לגיל .16

 ?? ?? דניאל אהרן. "חבר של כולם"
דניאל אהרן. "חבר של כולם"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel