Israel Hayom

סגנית ראש עיריית תל אביב מודה: "יש בעיר כאוס תחבורתי"

מיטל להבי, שמחזיקה בין השאר בתיק התחבורה העירוני, טוענת: "נכון שיש פחד וצריך להיות ערניים כשהולכים ברחובות, אבל אנחנו מטפלים בזה" ● "ההערכה שת"א תתרוקן מצעירים - לא תתממש"

- עדי רובינשטיין

מיטל להבי, המכהנת כסגנית ראש עיריית תל אביב, מח זיקת תיק התחבורה בעיר והאח ראית לאירועי הגאווה שיצוינו בחודש הקרוב בכל רחבי העיר הל בנה, מדברת בגילוי לב בראיון נרחב שיפורסם בשישי הקרוב ב"ישראל השבוע".

להבי, שסוגרת 20 שנים בשלל תפקידים בעירייה, מספרת כי "פעם ראשונה שאני מחזיקה תיק שהוא בעיניי מאוד רגשי, מאוד מחבר ללב ולנשמה. העובדה שכל אחד יכול להיות פה מי שהוא רוצה, היא מדהימה. אני עוברת חוויה רגשית מאוד עמוקה במגע עם האנשים ובה בנה את אומץ ליבם בבחירת הדרך והזהות העצמית שלהם. זה משהו שעוד יותר מחזק בי את האמירה שבתל אביב אתה יכול להיות מי שאתה רוצה".

לגבי הביקורות על כך שתל אביב הפכה להיות כאוס תחבורתי, היא עונה בכנות: "קודם כל אני מסכימה, יש כאוס. יש תחושת פחד כשהולכים ברחובות, צריך להיות מאוד ערניים, ויש הרבה פעולות שאנחנו עושים כדי לטפל בזה. תל אביב היא עיר מובילה בפניות לרשויות המדי נה בבקשה לקבל סמכויות אכיפה. אם זה הנתיבים הציבוריים, ואם זה

סמכויות אכיפה לפקחים ברחובות העיר. היינו גם מעדיפים שבנושא הזה של סכנות הקורקינטים ומהירות

נסיעה ברחובות, נקבל סמכויות אכיפה אלקטרוניות ולא נסתמך על פקחים בלבד".

ומה לגבי הפחד שתל אביב תה פוך לעיר ל"עשירים בלבד"? "הדבר הראשון שאני רואה בתל אביב זה שהיא עיר לכל אחד. עזוב עיר לע שירים. קודם כל עיר לכל אחד. אני הגעתי לפה בגיל 17 והדרך שבה התקדמתי בעיר תל אביב יפו, יחסית למקום שממנו באתי, בעיניי זה מפני שהעיר הזאת פתוחה ונותנת אפש רויות. אתה מתחיל בלמלצר, אתה ממשיך בללמוד, אתה מוצא עבו דות בצורה יצירתית. הרעיון שתל אביב תהפוך לעיר שהצעירים עוז בים אותה, לא יקרה. בסוף עוד ועוד דברים מצטמצמים רק לתל אביב, והאפשרויות שיש פה לא קיימות בשום עיר אחרת".

 ?? ?? מיטל להבי. "אפשרויות שאין בשום עיר אחרת" צילום: יהושע יוסף
מיטל להבי. "אפשרויות שאין בשום עיר אחרת" צילום: יהושע יוסף

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel