Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 08.06.2022

-

גדי

מידע שמגיע אליכם בנוגע למישהו שהיו לכם כלפיו כוונות רומנטיות, מביך אתכם. זה עדיין לא הופך את אותו אדם למיותר. מומלץ לקחת זמן כדי להירגע מן הפער שנוצר, ואחר כך לבדוק לגופו של עניין.

דלי

אתם מרגישים נינוחים, אף שאתם עובדים קשה מאוד. שינויים גורמים לכם להרגיש מוכנים לאתגרים חדשים במלוא המרץ. עם זאת, עליכם להפעיל כוח רצון בלתי רגיל כדי לשמור על מצב רוח אופטימי.

דגים

יש מי שמוכן לוותר על אשליית החופש כדי להיות איתכם צמוד. שימו לב לניסיונות התקרבות. הצד השני מחכה לאיתות מכם. היו סלחנים לצעירים מכם, גם אתם לא ממש אוהבים שמותחים עליכם ביקורת.

טלה

צפוי מפגש חברתי מוצלח ומשובב נפש. מצד שני, אל תתלהבו יותר מדי מההצלחה, כיוון שאינכם יודעים מה מניע את האנשים האחרים המעורבים. עסקה גדולה יותר מן הנראה לעין נרקמת בתחום העסקי.

שור

אתם עלולים למצוא את עצמכם מתנהגים בצורה חסרת טקט, וזאת כיוון שנכנסתם למלכודת שבה אתם חשים לא בנוח. היום אינכם במיטבכם והאווירה מתוחה. האנרגיה הקוסמית צופה בשורה חשובה שתגיע בדואר.

תאומים

מי שהיה נדמה לכם שהוא פרטנר אמיתי - מאכזב. תחושות יציבות וביטחון חומקות לכם מבין הידיים. אינכם אוהבים להסתכן, אבל מכאן ועד הסתגרות מוחלטת כדי להגן על המניעים שלכם המרחק גדול.

סרטן

חרף הניסיונות שלכם לשמור על שלווה ועל הרמוניה, אתם לא מצליחים. יש מי שמצליח בקלות להוציא אתכם מהכלים. חשוב לכם להילחם על העקרונות שלכם, אבל ייתכן שהתגובה שלכם מוגזמת מעט.

אריה

מצב רוח רומנטי מביא אתכם לנסות דברים חדשים. אתם מרשים לעצמכם לזרום עם מה שקורה ולהיות קצת יותר ספונטניים מהרגיל. זה רק מראה לכם כמה כיף יכול להיות בגישת חיים שונה במקצת.

בתולה

לא מעט הפתעות צפויות היום. באופק נסיעה ארוכה, מפגשים חברתיים, ויש לכם גם הזדמנות ללמוד כמה דברים חדשים. המידע שמגיע אליכם יכול לשמש אתכם בצורה יעילה. קחו את העובדות וישמו אותן.

מאזניים

יש לכם הזדמנות להירגע. כל מה שעליכם לעשות זה למלא את התפקיד שקיבלתם על עצמכם מתוך רצון פנימי לעזור לאחרים. בני המשפחה יהיו אסירי תודה על הנתינה ועל ההבנה שאתם מפגינים.

עקרב

נראה כי עליכם להאיץ קצת את קצב העבודה כדי לעמוד באתגרים שהצבתם לעצמכם. אתם מפעילים על עצמכם יותר מדי לחצים וגורמים למתח מיותר. קצת קשה לשמור על ריכוז ועל מיקוד בצורה זו.

קשת

האנרגיה הקוסמית פותחת בפניכם אופקים שהיו חסומים עד עתה. הצד הרוחני שלכם עשוי להעניק לכם ממד נוסף וחשוב בחיים. העניין עולה דווקא היום, כיוון שיש נושאים אחרים שמעסיקים אתכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel