Israel Hayom

שאלון אחרי הכישלון

אחרי האכזבות המקצועיות בשנתיים האחרונות, אוהדי הפועל ירושלים בעלי מינוי עונים על השאלות הבוערות במשאל מיוחד של "ישראל היום" ● מה דעתם על תפקוד ההנהלה, מי צריך להיות המאמן, ובאיזה מפעל אירופי היו רוצים שקבוצתם תשחק ● וגם: הזרים והישראלים המועדפים

- יעקב מאיר

הפועל ירושלים סיימה בש בוע שעבר עונה רעה, שבה לא עמדה במטרות שהציבה לעצ מה והודחה מוקדם בכל המפעלים - שלב הפליי אין בליגת האלופות למרות יתרון הביתיות, רבע גמר גביע המדינה וחצי גמר הפלייאוף, שגם בו הפסידה אף שהחזיקה בי תרון הביתיות.

העונה האחרונה היא המשך ישיר לכישלון בעונת ,2020/21 שגם בה הקבוצה מהבירה לא עמדה במט רות, ובכך חיברה שתי עונות חל שות ברציפות.

רצף הכישלונות גרם לביקורת רבה בקרב אוהדי הקבוצה, המתבטאת בר שתות החברתיות ובפורומים השונים. לפיכך ערך "ישראל היום" בשבוע האחרון סקר בקרב אוהדים בעלי מי נוי למשחקי הקבוצה, העוסק בעיקר בשאלות המקצועיות המרכזיות, כגון מי המאמן שצריך לעמוד על הקווים בעונה הבאה, אילו שחקנים צריכים להישאר ומה דעתם על הרכש שבפתח.

כמו כן, הביעו המשתתפים את מידת שביעות רצונם מתפקוד ההנהלה בש נים האחרונות, וכן התבקשו להתייחס לזהות המפעל האירופי שבו הם רוצים לראות את קבוצתם משחקת בשנים הקרובות. השאלה האחרונה מעסיקה רבות גם את אנשי המועדון וגם את האוהדים, ומעניין לראות את התפ לגות הדעות בקרב בעלי המינויים.

שאלה נוספת שאינה מופיעה בג רפים המצורפים בכתבה, עוסקת בע

תידו של יותם הלפרין במועדון. על אף חוסר ההצלחה במאני טיים כמאמן בעונה האחרונה, מרבית האוהדים נות נים בשחקן העבר אמון ומעריכים אותו מקצועית, אך 77 אחוזים מהם רוצים שיחזור לתפקידו כמנהל הספורטיבי.

כמו כן, ניתן לראות כי אוהדים רבים זוכרים לטובה את תקופתו של עודד קטש בקבוצה, ומוכנים לשכוח לו את העזיבה באמצע העונה שעברה לטובת פנאתינייקו­ס כדי שישוב לע מוד על הקווים. הם גם רוצים לראות את סולימאן בריימו, הזר המזוהה יותר מכל עם הקבוצה בשנים האחרונות, ממשיך לעונה נוספת, ולא עוזב כפי שקרה בקיץ שעבר.

בסקר השתתפו אוהדים היושבים בכל השערים והיציעים בארנה, בגי לים שונים ובני שני המינים, ובהם צעירים וצעירות, וכן אוהדים מבוג רים יותר. כל זאת מתוך מאמץ להביא לידי ביטוי את מגוון הדעות בקרב הקהל האדום.

 ?? ?? בריימו ואריאל מאוכזבים. יצליחו לתקן בעונה הבאה?
בריימו ואריאל מאוכזבים. יצליחו לתקן בעונה הבאה?
 ?? ??
 ?? ?? מוכנים לשכוח את העזיבה של קטש צילומים: דני מרון
מוכנים לשכוח את העזיבה של קטש צילומים: דני מרון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel