Israel Hayom

"לעקוב אחר מבצעים והטבות ברשתות"

- היאלי יעקבי הנדלסמן

אחת ההוצאות הגדולות בחופש הגדול היא על אטרקציות לילדים. הקיץ הזה יהיה יקר יותר בכל מה שקשור לאטרקציות בלא מעט מקומות.

לדברי מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך", הילה קניסטר בר דוד, "בהשוואה לשנת 2021 אנחנו מזהים עלייה ממוצעת של 10%-8% במחירים, אבל לצד זאת יש גם אטרקציות שבמחיריהן היתה ירידה קלה. מובן שההתייקרות תלויה בעלייה שמבקשים בתי העסק, והדבר מתגלגל אל הצרכן הסופי".

קניסטר בר דוד מחדדת כי "בעידן הדיגיטלי כיום, כשרובנו מחזיקים טלפון חכם, ניתן לבדוק ולהשוות מחירים ולמצוא את המחיר הטוב ביותר כמעט לכל פעילות.

"כמו כן, יש לפתוח עיניים ולעקוב אחר מבצעים של הרש תות, זכאות בכרטיסי מועדון, הטבות ממקום העבודה, זיכויים והטבות ששכחנו במגירה הביתית, לערוך בדיקה עם הסביבה לגבי חברות במועדוני צרכנות שבהם ניתן להעביר את מימוש ההטבה ועוד".

באשר למחירים, כרטיס הכניסה המלא לימית בחולון, לדוג מה, עלה ב 1 בינואר 2022 מ 120 שקלים ל 126 שקלים. מחיר הכניסה לספארי, בהזמנה ותוך שריון מקום מראש דרך אתר האינטרנט, הוא 78 שקלים - כפי שהיה גם בשנים האחרונות. אם לא הוזמנו כרטיסים מראש, ניתן לרכוש כרטיסים בקופות במחיר של 89 שקלים.

לדברי מנכ"ל הספארי, אורן בן יוסף, "הספארי עובר תהליך של התייעלות, הנגשה ושיפור חוויית המבקר כדי להימנע מעו מס בקופות. אנחנו מעודדים רכישה מוזלת ושריון מראש באתר האינטרנט, וכן רכישת כרטיסים מסובסדים באמצעות שיתופי פעולה עם מועדוני הלקוחות השונים".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel