Israel Hayom

היוזמה שתמנע בריחת אדריכלים להייטק?

-

המצוקה ההולכת וגוברת בענף האדריכלות הביאה שתי נשים, אד ריכלית אורית פנחס ומומחית לגיוס עובדים טלי שילון, להקים בימים אלו חברת השמה ייחודית לגיוס עובדים בתחום האדריכלות. מדובר בחברת השמה ראשונה מסוגה, שז כתה ARCHITEK , ומטרתה המו צהרת היא להשאיר בענף אדריכלים ואדריכליות שבשנים האחרונות נוטשים את המקצוע, בעיקר לטובת ענף ההייטק.

מהיזמיות נמסר כי החברה תשמש כ"סוכן" עבור האדריכלים דורשי העבודה ותעסוק בהשגת התנאים המבוקשים על ידם והתאמת "משרת החלומות" שמחפשים. לפי מתווה השיטה, ההתנהלות מול המעסיקים תהיה שהחברה תפרסם את המשרה ולאחר מכן תנהל את תהליך המיון שיכלול סינון קורות חיים, ראיון טלפוני, ראיון אישי מקיף והתרש מות גרפולוגית מכתב היד.

"אנו מאמינות שחשוב וניתן לה שיב את מקצוע האדריכלות למקומו הראוי", אומרות פנחס ושילון. "עם השנים הלכה וגדלה מטריית האח ריות המוטלת על האדריכל, גם כלפי הלקוח וגם בהיבטי הטיפול בכל הנושאים הרגולטוריי­ם והרי שויים במקביל להתמקצעות במ תודות העבודה. מאידך, כבר שנים שלא התעדכן שכר הטרחה של האד ריכלים, ועמו נשארו בלתי מעוד כנות גם המשכורות המשולמות לאדריכלים שכירים. נשאלת השא לה: מי יתכנן את הערים והבתים שלנו אם כולם יעבדו בהייטק? מתוך אמונה שבשוק העבודה יש צורך ומקום לטיפול ממוקד ומותאם למ קצוע הקמנו את ,ARCHITEK בתקווה שייעשה השינוי המשמעותי והמבורך בתחום."

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel