Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 09.06.2022

-

גדי

אתם מופתעים לפגוש מכר ותיק אשר שינה את התנהגותו מלבבית לסנובית. חפשו את האדם שגרם לו לשדרוג הזה. מערכת יחסים מורכבת דורשת ייעוץ מקצועי. אל תתיימרו להיכנס לתפקיד שגדול עליכם.

דלי

מידה גדושה של סבלנות והקשבה כלפי בן הזוג תסייע לכם לשמור על אווירה נעימה ואינטימית, למרות הסערות המתחוללות מחוץ לקשר הזוגי. היוזמה שתנקטו עשויה להביא לתוצאה חיובית, אך לא בטוח.

דגים

תופעה קוסמית מעצימה את האנרגיה הוויטאלית שלכם, אך לא ממש תורמת לשקט ולמרגוע. חוסר טקט ודיפלומטיו­ת עלול לסבך אתכם עם בן משפחה קרוב. כדאי לשתוק ולהקשיב יותר מאשר לדבר.

טלה

צפוי יום של חוסר שקט. קשרים שנראו לכם יציבים ומובנים מאליהם למשך תקופה מסוימת, עלולים לשנות כיוון ולהיראות היום בסימן שאלה. חברים קרובים יזמו בילוי שיתברר כחגיגה אמיתית.

שור

נראה לכם שאתם צודקים תמיד, ואף אחד לא יכול להתמודד מול הביטחון העצמי הזה. זה מרחיק מכם חברים ובני משפחה שאינם מעוניינים להיכנס לעימות. האנרגיה הקוסמית צופה את הצורך לצאת למסע.

תאומים

אתם רוצים לפצות את עצמכם על תסכולים בתחום הזוגי, אך מעבר דרך הארנק לא יביא לכם תחושת הקלה. לפני כל רכישה שקלו אם הדבר באמת נחוץ לכם. התחום הרומנטי זקוק לטיפול שורש יסודי.

סרטן

זרימה של אנרגיה משפרת את האווירה הביתית. יום סימפתי שבו תוכלו לגשר על הפערים ביניכם ובין בני המין השני. המתחים שהיו מנת חלקכם לאחרונה נעלמים. יש לכם מצב רוח לרומנטיקה, וזה אפשרי.

אריה

אתם פוגשים אדם מרתק ובעל ידע רב, אך למרות ההמלצות החמות שקיבלתם, עליכם לבדוק היטב את הנתונים לפני שאתם מתחייבים או מאצילים סמכויות הקשורות בכספים.

בתולה

יום עמוס להפליא. אירוע רודף אירוע, ואתם נהנים מכל רגע. יש מקום לפתוח את כל החושים ולהתענג באמת. מגיע לכם. למה שלא תפרגנו לעצמכם? בני הזוג משנים גישה כתוצאה מתהליך פנימי.

מאזניים

זמן מתאים לשינויים מכל הבחינות. פנייה מגורם חיצוני תעזור לכם לפתור בעיה אישית, אך חוסר סבלנות עלול להביא עימות. אתם מנסים לשפר את הקשר עם בן הזוג, אך עדיין יש לא מעט אתגרים לצלוח.

עקרב

החוש המסחרי שלכם עוזר לכם לקבל החלטות חשובות בעניין קרייריסטי. יש אדם נכבד שמעריך את דעתכם ופועל על פי ההנחיות שלכם. פגישה אינטימית גורמת לעניין ישן נושן להתבהר ולהתברר.

קשת

יום באווירה של שובבות. בא לכם לצאת מהמוסכמות הכובלות ולעשות משהו שונה מהרגיל. הכישורים היצירתיים יעזרו לכם לעשות זאת. תעזבו את ההיגיון ליום אחד, ותעשו רק את מה שבא לכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel