Israel Hayom

עם שיתוק מוחין - התגייסה למשטרה

דנה גופשטיין, בת 20 מירושלים, הוסמכה במכללה לשוטרים "השמיים הם הגבול, אין דבר העומד בפני הרצון"

- איציק סבן

לראשונה התגייסה למשטרה שוטרת בעלת שיתוק מוחין, עברה את ההכשרה הנדרשת בליווי פרטני ושובצה לשרת כמשק"ית משאבי אנוש במחוז ירושלים.

דנה גופשטיין, בת 20 מירושלים, היא מתנד בת רפואית בעלת שיתוק מוחין אשר מתניידת על כיסא גלגלים. בחודש מאי האחרון התגייסה באופן רשמי כשוטרת הראשונה בתוכנית "שילוב במדים".

ביום שלישי האחרון היא הוסמכה במסגרת קורס תפקידי משטרה במכללה הלאומית לשוטרים. הח ניכה לוותה באופן פרטני, ותוכני הכשרה הועברו לה באופן מותאם על ידי סגל מגמת שח"מ במכללה: פקד הילה דמרי, רס"ר פרח ארמה וסמ"ר טל אבו סמרה.

במהלך ההכשרה הועברו לה תכנים מקצועיים, היא למדה על סמכויות השוטר, ביצעה ירי סימול טור ועוד, ובסיומם נבחנה בהצלחה והוסמכה להיות שוטרת מן המניין.

בטקס ייחודי ומרגש בפני חניכי מחלקת שיטור שח"מ ומפקדי המגמה במכללה, דנה העבירה מסר ברור לחניכי השיטור בני גילה. "השמיים הם הג

מפקדת המחלקה של דנה בקורס השוטרים: "חניכי קורס השוטרים - בכל קושי הכי קטן שיש לכם זכרו את דנה שהיום הוסמכה להיות שוטרת והיא נכנסת לארגון שלנו, למשפחה שלנו. ראינו כמה עבדת קשה ולא ויתרת לעצמך"

בול, אין דבר העומד בפני הרצון. אני מאחלת לכם לעמוד בפני כל מכשול כמו גדולים".

מפקדת המחלקה במכללה פקד הילה דמרי אמרה: "דנה היוותה מודל לחיקוי לחניכים, החדירה בהם מוטיבציה גבוהה וריגשה את כולם בדבריה". לחני כים אמרה, "בכל קושי הכי קטן שיש, זכרו שיש את דנה שהיום הוסמכה להיות שוטרת, נכנסת לארגון שלנו, למשפחה שלנו. זו רק ההתחלה. דנה, בעיניי את מודל לחיקוי וראיתי כמה עבדת קשה ולא וית רת לעצמך, כי היה לך חשוב להצליח ולהיות חלק ממשפחת משטרת ישראל".

 ?? ?? דנה בטקס ההסמכה צילום: משטרת ישראל
דנה בטקס ההסמכה צילום: משטרת ישראל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel