Israel Hayom

מצמצמת עלויות: אינטל תאט גיוסים בישראל

- סוניה גורודיסקי

אינטל העולמית מקפיאה גיוסי עובדים בחטיבת הש בבים של המחשבים האישיים והניידים, כחלק מצעדי צמצום הע לויות, כך דווח אתמול בסוכנות הידיעות רויטרס.

לפי הסוכנות, חלק מה גיוסים עשויים להתחדש בתוך שבועיים, לאחר שה חטיבה "תבצע הערכה מחודשת של סדרי העדיפויות, וכל הצעות העבודה הנוכחיות במערכות שלה יכובדו".

מניית אינטל איבדה מתחילת השנה קרוב לרבע מערכה - שי עור ירידה דומה לזה שנרשם במדד הנאסד"ק. בישראל טרם התקבלה החלטה בנוגע להקפאת הגיוסים, וב חברה אמרו לנו כי אינטל תאט את הגיוסים על פי הצרכים העסקיים. אינטל מעסיקה יותר מ 12 אלף עו בדים בישראל, ולכן להחלטת אינטל העולמית עשויות להיות השלכות דרמטיות גם על ישראל. "בישראל אין עצירה או הקפאה של הגיוסים, אלא רק האטה לצורך בחינת הגיוסים אל מול הצרכים העסקיים", נמסר מאינטל ישראל בת גובה לפניית "ישראל היום". עוד נמסר כי "המציאות הכלכלית השתנתה, אך יש לזכור שעדיין הט כנולוגיה היא הדבר החשוב ביותר שמניע כרגע את האנושות, בוודאי לנוכח הדיגיטציה המואצת שקורית בעולם. המציאות מחייבת אותנו להיערך ולבחון כיצד הוצאות עתי דיות יסייעו לנו להוציא לפועל את התוכנית החדשה".

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel