Israel Hayom

העונה הגדולה בהיסטוריה של הפועל חולון

- אבי סגל

האליפות שבה זכתה אתמול הפו על חולון היא הרבה מעבר לא ליפות. היא חלק מהעונה הכי גדולה של הסגולים בכל הזמנים. ב 2008 הם לקחו אליפות ראשונה עם קבוצה קסו מה שכללה את פי ג'יי טאקר, שהייתה טובה יותר מהקבוצה הנוכחית.

אבל הקבוצה הנוכחית לקחה את האליפות בסדרות ולא בפיינל פור, והיה לה גם מסע גדול באירופה עם הגעה לפיינל פור ליגת האלופות. תה ליך ההתקדמות הבלתי פוסק של המו עדון בשנים האחרונות מראה שיש דרך, כאשר אוסף של גורמים וסיבות הנחיתו את הצלחת בידיים של גיא גודס ושח קניו. הנה הבולטים שבהם:

אופי וניסיון. חולון התמודדה העונה בלא מעט משחקים חשובים ומשחקי הכרעה, ומלבד משחק אחד בחצי גמר גביע המדינה מול הרצליה היא עמדה בכולם. בלא מעט משחקים היא ידעה לצאת ממצבים קשים ומבורות עמו קים בזכות חבורה מנוסה וקשוחה. את סדרות חצי הגמר וגמר הפלייאוף היא עברה ללא יתרון ביתיות, ועם שני

שחקני קלאץ' מצוינים כמו טיירוס מגי וג'ו רגלנד היא ידעה להגיע מו כנה במאני טיים.

שינויים נכונים. המאמן מאוריציו בו סקאליה לא התאים והוחלף בגיא גודס, שהתחבר נהדר למועדון והגיע בזמן לפני איבוד המקום באירופה. גודס הפ גין יכולת אימון מרשימה ויצירתיות, וכל זה דווקא אחרי הנפילה הגדולה בפתיחת העונה במכבי ראשל"צ.

כמו כן, סטיבן גריי היה הגארד ליד ג'ו רגלנד וזה לא התאים. הרכז היה צריך לידו שחקן שיוריד ממנו את העו מס וייקח חלק בהובלת הכדור, וטיירוס מגי חזר לקבוצה והיה החוליה החסרה. גם אדם סמית, שהגיע במהלך העונה, תרם רבות בכל המסגרות.

הצמד הטוב בארץ. זה לא שיין לא רקין את ואסילייה מיצ'יץ', אבל הפו רמט של רגלנד מגי הוא אותו פורמט. שני גארדים ברמה גבוהה שיכולים

חולוניה ידעה לצאת ממצבים קשים ומבורות עמוקים, בזכות חבורה מנוסה וקשוחה

לחלק ביניהם את ניהול המשחק ואת ייצור הנקודות. שחקני אחד על אחד גדולים שיכולים לייצר לבד וגם ביחד, יש ביניהם הבנה גדולה, בלי מאבקי אגו, והם שווים - כולל אסיסטים - 50 נקודות במשחק.

הנשמה. כריס ג'ונסון הוא תופעה. שחקן ההגנה הטוב בליגה יכול לשמור כמעט על כל עמדה, יכול לשחק בשתי עמדות בהתקפה, נחשב לעמוד התווך של הקבוצה, והכי חשוב - שחקן שמ חבר את שאר השחקנים, מדביק בה תלהבות ולוחם גדול, שכדור אבוד או מצב אבוד לא קיימים בלקסיקון שלו.

 ?? ??
 ?? ?? גודס צילום: אלן שיבר
גודס צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel