Israel Hayom

תחתונה ממבט ראשון: "מחירי ויקטוריה'ס סיקרט - כמו בארה"ב"

המותג הפופולרי ישיק את אתר האונליין בנובמבר, ובמארס בשנה הבאה יפתח שתי חנויות ● מנכ"לית דלתא ישראל: "נביא לארץ את כל המגוון של הרשת"

- היאלי יעקבי הנדלסמן

"מותג ויקטוריה'ס סיקרט בדרך. אנחנו נשיק את אתר האונליין בנובמבר השנה ובמהלך חודש מארס בשנה הבאה נפתח שתי חנויות. אנחנו סוגרים את המיקומים בימים אלה", כך אמרה ל"ישראל היום" ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל.

לאחרונה השיקה החברה את רשת "פנטה ריי", מותג בגדי ספורט חדש, אשר החנויות הראשונות שלו נפתחו בקניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה ובגרנד קניון חיפה בשטח של כ 120 מ"ר, בהשקעה כוללת של כמיליון וחצי שקלים.

על השקת ויקטוריה'ס סיקרט אמרה בוגנר: "אנ חנו מאוד נרגשים. אנח נו הולכים להביא את כל המגוון. אנחנו בעצם אחד משני זכיינים בודדים בעו לם שוויקטוריה'ס סיקרט איפשרה לו להפעיל אתר אונליין לוקאלי משל עצמו. זה מראה שהחב רה מביעה בנו אמון ובטוחה בהצלחת המותג בישראל". מה יהיו פערי המחירים בישראל?

"צריך לקחת בחשבון שכשאנח נו מתמחרים את המוצר, מעבר לע לות המוצר הישירה נכנסת גם עלות השילוח של המוצר ויש גם את נושא המע"מ בישראל. מבחינתנו, אנחנו נרצה לש מור על רמת מחירים דומה לארה"ב, אבל בהינתן שני הגורמים הנוספים הללו.

כשאת רואה את המ חיר באתר בארה"ב, המע"מ שלהם מתווסף בקופה. בישראל זה על מחיר התווית. מבחינתנו אלה היו אמורים להיות הפערים היחי דים: השילוח הנוסף והמע"מ. אנחנו כן נרצה לשמור על מחירים דומים לארה"ב. יש לציין שבארה"ב התוס פת של המע"מ לאחר מכן בקופה הוא 12-8 אחוזים, תלוי באיזו מדינה".

כמה סניפים אתם מתכננים לפתוח?

"בשנה הבאה נפתח כאמור שני סניפים, ובאג'נדה של המותג הם פו תחים בקצב זהיר כי הם רוצים לבדוק. מדובר באופרציה תפעולית מאוד מו רכבת. הם רוצים לבדוק שכל האופ רציה התפעולית עובדת כהלכה ואז להתקדם הלאה ולהמשיך עם סניפים נוספים, לפי קצב שנחליט יחד עם בעלי המותג".

היתה עליהם ביקורת רבה על תדמית הרזון של המותג ועל המ לאכיות בתצוגות שלהם. איך הש פיע השינוי שהם עשו?

"המותג התחיל לפני כמה שנים לעבור שינוי גדול מאוד בכל הנו גע לפיתוח התדמית שלו. בסופו של דבר רואים את זה בתוצאות העס קיות, שאחרי כמה שנים קשות שהיו לו הצליח להפוך את המגמה. הוא עדיין מוביל שוק בארה"ב. בהח לט רואים גם במגוון הפריטים וגם באג'נדה השיווקית שהמותג מתכתב לחלוטין עם המגמות העולמיות ועבר שינוי מהותי".

השיבושים בייצור ובאספקה במהלך הקורונה פגעו בדלתא?

"לשמחתנו הרבה לא נפגענו משי בושים. ידענו להיערך בהתאם ולהג דיל את זמני האספקה מול הספקים, כך שבסופו של דבר היתה לי סחורה לאורך כל התקופה".

יש עלייה בעלויות. כיצד זה מש פיע עליכם?

"בכל המותגים שלנו שמרנו על המחירים והסחורה לא התייקרה. אנ חנו עדיין מציעים מחיר אטרקטיבי ללקוח".

אתם חושבים להעלות מחירים?

"עד עכשיו לא נאלצתי להעלות מחירים. בסופו של דבר, חשוב לנו כחברה לשמור את מחירי הפריטים כמשהו שמשקף את איכות המוצר".

 ?? צילום: רויטרס ?? "המותג עבר שינוי גדול מאוד"
צילום: רויטרס "המותג עבר שינוי גדול מאוד"
 ?? ?? בוגנר
בוגנר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel