Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 12.06.2022

-

גדי

יום מלא פעילות. הנושא החברתי נמצא בראש סולם העדיפויות. יש לכם תוכניות רבות ואתם מנסים להספיק הכל. הקסם האישי שלכם נמצא בשיאו, ועם קצת מזל תצליחו להרשים את כל מי שתרצו.

דלי

יום נפלא למי שמחפש רומנטיקה. נדמה שהשמיים נפתחו והכל אפשרי. תעוזה ויוזמה הן מילות המפתח ליום זה. החולמניות שלכם, שמתפרשת בימים אחרים כמרגיזה, תתקבל בהתלהבות על ידי הסביבה.

דגים

הכוכבים רומזים כי מבחינה חברתית חל שינוי לטובה. השלב שבו סבלתם מבדידות - מסתיים, ועכשיו אתם במצב שבו אתם אפילו קצת מתגעגעים לרגע של שקט. אירוע חברתי מפגיש אתכם עם אנשים נפלאים.

טלה

אתם חולמים על התנסויות חדשות, וההזדמנות לא מאחרת להגיע. חוויות יוצאות דופן יתרחשו במהלך שעות הערב. קחו צ'אנס, האדרנלין יעשה לכם רק טוב. יש לכם רצון עז לצאת מהשגרה אז אין טעם לעצור.

שור

הספונטניות שלכם מתאימה לטווח קצר, אבל בטווח הארוך היא גורמת לכם לסיבוכים. "לכבות שריפות" זה נפלא כשמדובר במקרה לחץ, אך עליכם לזכור שאנשים רוצים לדעת מראש מה הם עושים בסוף היום.

תאומים

יום של פסק זמן ורוגע יחסי בתקופה סוערת למדי. תחושת הלוחמנות שנחתה עליכם עלולה לגלוש לתחום הרומנטי - וחבל. נסו למנוע זאת, כי הקשר הרומנטי שבו אתם מעורבים מהווה מקור לכוחות.

סרטן

עליכם להתייחס ברצינות הראויה לכל מילה הנאמרת במקום העבודה שלכם, ועוד יותר למה שלא נאמר. טיפול בהלם הוא כנראה הדרך הטובה לטפל במצב שנרקם לאט לאט מול עיניכם. תהיו חזקים!

אריה

אתם מגלים רגישות בלתי רגילה ומגיבים בצורה נדיבה ומרשימה כלפי אנשים שמתסכלים אתכם. מאבקי כוח זה לא בשבילכם, בטח לא היום, ואתם, מוכנים לוותר כשמדובר באנשים קרובים לכם.

בתולה

פגישה מוקדמת שקבעתם גורמת לכם לחשוש עוד לפני קיומה. נראה לכם שאתם לא מצליחים להעמיד את עצמכם בדרגה המתאימה ויש מי שמנצל את המצב. המחיר הרגשי שאתם משלמים גבוה מדי.

מאזניים

ללא ספק יש עלייה ביכולת שלכם לשתף פעולה עם הסובבים אתכם ולהגיע לתוצאות משביעות רצון. ממילא אין טעם לעשות שרירים - השיטה הזאת לא עובדת והגיע הזמן להיות יותר יצירתיים.

עקרב

אתם מתגייסים לעזור לאדם קרוב ומוצאים את עצמכם מותשים. אל תשכחו לאזן את עומס המטלות שיש לכם ממילא. דיון על נסיעה משמעותית משפר את מצב הרוח.

קשת

אתם מחכים לתשובות משמעותיות מגורם מסוים, אך אלה מתעכבות. הדבר גורם לכם לתחושת חוסר אונים. ההמתנה מורטת עצבים, אולם הצעד שנועד לפזר את אי הבהירות - חשוב, ולא ניתן לוותר עליו.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel