Israel Hayom

"לא יהיה קיבעון בהרכבים, זו לא קלישאה"

בנבחרת מאושרים מהניצחון על אלבניה, מחמיאים לתפקוד של אלון חזן )"חי את המשחק"(, ודרוכים לקראת איסלנד: "העייפות לא תהווה תירוץ"

- ליאב נחמני

"מי שטוב - משחק, זה משהו שהיינו רגילים לראות רק אצל מאמנים זרים". את המשפט הזה אומ רים לא מעט שחקנים בנבחרת, רגע אחרי הניצחון הגדול באלבניה ביום שישי ,1:2) צמד של מנור סולומון(. בעיני רבים גם בנבחרת וגם בהתא חדות לכדורגל, המשפט הזה הוא הב סיס למה שעשוי להוביל את הנבחרת לראשות הבית.

"היו שנים שסוכנים לחצו על מאמנים לתת לשחקנים שלהם לשחק", סיפרו בהתאחדות לכדורגל, "לא תמיד זה קרה, אבל זה גם גרם לשיח לא טוב. אחר כך דיברו על הקיבעון של וילי רוטנשטיינר שהלך עם אותם 11 בכל משחק. אצל יוסי בניון ואלון חזן הכל השתנה".

חזן לא פחד ללכת עם דורון ליידנר בן ה 20 כמגן שמאלי, הציב במשחק הכי קשה שלו מול אלבניה את מחמוד ג'אבר ועדן קארצב במרכז הקישור, ולא חשש לספסל גם את מונאס דאבור. לגבי האחרון, המהלך נעשה למרות הרגישות סביב מצבו בנבחרת, בטח לאור שריקות הבוז שספג בבית מול איסלנד. אלא שחזן שוחח עימו והסביר שההחלטה מק צועית, דאבור קיבל זאת והבטיח לתת הכל בדקות שיקבל.

"לא יהיה קיבעון בהרכבים, זו לא קלישאה", הבהירו בצוות המקצועי של הנבחרת, "מי שיהיה טוב - ישחק, לא משנה הגיל או התפקיד". את המ קום של ערן זהבי תפס מנור סולומון. בסביבת סולומון סיפרו שזהבי הפצוע שוחח עימו וביקש ממנו "לקחת יותר את המשחק" וכך קרה. סולומון הבהיר לשחקנים כי סוכניו ואביו מטפלים בה צעות שהתקבלו עבורו מפולהאם וטו רינו, ובוודאי יגדלו אחרי ההצגה שנתן במחצית השנייה.

בהתאחדות לכדורגל החמיאו לחזן על ניהול המשחק מול אלבניה ואיסל נד. "מבחינת ניהול משחק, הוא חי את זה ומגיב, גם אם זה במחצית כמו שהיה בטיראנה", החמיא היו"ר אורן חסון בשי חה עם אנשי ההתאחדות אחרי המשחק.

בכלל, יש תחושה של משהו חדש ומ רענן בנבחרת, כאשר המטוס עצר לת דלוק בפראג והמשיך לעיר רייקיאוויק, היעד המרוחק ביותר ביבשת. "עכשיו אף אחד לא ידבר על המטוס", התבדחו השחקנים אחרי הניצחון באלבניה.

אגב, בזמן שהצוות המקצועי הכין ניתוח של המשחק מול האלבנים, אלון חזן קם מוקדם וערך תפילת שחרית בבית המלון בשבת בבוקר.

כבר מחר תשחק הנבחרת באיסלנד, וניצחון עשוי להבטיח מקום ראשון בבית והעפלה לפלייאוף. אחרי המאמץ הרב שהשקיעו השחקנים, כל מי שפתח בהר כב זכה למנוחה ולטיפולים. אחרים ערכו אימון במגרש סינתטי בטיראנה לפני הטיסה לאיסלנד. חזן עשוי להמשיך עם מחמוד ג'אבר, למרות שסבל מהתכ ווצויות ועבר טיפולים, לצידו של דור פרץ. רמזי ספורי, שנכנס כמחליף ושינה את המשחק מול האלבנים, נמצא בתמו נת ה 11 במקום קארצב )צהובים(. המגן דורון ליידנר סבל מהתכווצויו­ת בשריר התאומים, אך צפוי לעלות בהרכב.

"יש עייפות, אבל היא לא תהווה תי רוץ", אמרו בנבחרת. אגב, מזג האוויר באיסלנד צפוי להיות גשום, בדומה למזג האוויר באלבניה.

 ?? צילום: אי.פי ?? חזן. סוחט מחמאות
צילום: אי.פי חזן. סוחט מחמאות
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel