Israel Hayom

גיא פניני הוא גם העתיד של חולון

- אבי סגל

גצליח יא פניני הוא היחיד שה

למנוע את תמונת הנפת הצלחת של העסקנים והפוליטיקא­ים שהיו ברקע. הוא גם הצליח להיות ייחודי בעוד המון דברים, כמו למשל לשד רג את האלופה החדשה - בכל המובנים - וגם לקלוע בדרך אינספור סלי ניצחון.

פניני הוא השחקן שיודע לע שות הכי טוב מהלימון לימונ דה. למרות שהוא לא אתלטי או פיזי, למרות קשיים בדרך, למ רות שחרור צורם ממכבי ת"א, ולמרות הגיל.

מהרגע הראשון שבו דרך על פרקט בליגת העל, היה ברור שיש לו לא מעט חסרונות מק צועיים, אבל מה שכן יש לו הן חוכמה, מנהיגות, השפעה, יכולת לעשות את הפעולה הנכונה בזמן הנכון, ומעבר לכל - ווינריות.

כמה סמליות היתה בהנפה ביום חמישי. גם חותמת על השינוי הגדול שעברה חולון, וגם צלחת לפניני כמעט בגיל ,39 חמש שנים אחרי שבפגישה קצרה הודיעו לו שהוא - קפטן מכבי ת"א - משוחרר מהקבוצה, כשהצהובים בכלל לא חלק מה חגיגה ואפילו לא בגמר.

אחרי שהופרש ממכבי בגיל 33 פלוס, היה נראה שזו תחי לת סוף הקריירה של פניני, ואז קרה ההפך. חמש שנים אחרי כן - הוא עוד לא פורש, המציא את עצמו מחדש ועזר לחולון לע שות זאת גם. כמו תמיד, הוא נחת על שתי הרגליים, מכבי ממש לא. מה שחסר למכבי זה "מכביסטים". היה אחד עם פוט נציאל להיות כזה, אבל הוא כבר בברלין )יובל זוסמן(. לפני כמה ימים פרש מכדו רסל פאוליס יאנקונאס, במו עדון הבית שלו ז'לגיריס קובנה. יש שחקנים שמ קושרים למועדון בצורה כזו, שלא המועדון צריך לקבוע את תאריך הסיום אלא הם עצמם. מכבי פספסה את זה עם פניני, שייתכן שיפרוש דווקא כסמל חולוני.

נהוג להגיד - תלמ דו ממכבי. הפעם נגיד - תלמדו מחולון. ואני חושב, שחולון גם צרי כה להתחיל לבנות אותו בהדרגה למאמן העתיד של המועדון.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel