Israel Hayom

חשד: רצח את אשתו בשל חובות

הבעל פרץ לדירתה, ריסס עליה גז מדמיע ודקר אותה למוות ● לאחר מכן ניסה להתאבד

- מישל מכול

חשד לרצח: גבר, ,54 דקר אתמול למוות את אשתו, סמר כלאסני, ,51 בדירתה בחיפה.

אוסמה חורי, דודה של סמר הנר צחת, סיפר ל"ישראל היום": "לרו צח היו חובות כבדים עקב הימורים. הוא לקח הלוואות בשוק האפור, ולא היה מסוגל להחזיר אותם וסיבך את ילדיו. הם היו בהליכי גירושים כבר תקופה ארוכה. הוא ניסה בעבר לשים קץ לחייו בדקירות ולתלות את עצמו, אך זה לא צלח.

"הוא הגיע בבוקר, חיכה שהבן שלו יצא לעבודה ואז נכנס לבית דרך מר פסת השכנים עם גז מדמיע. ריסס את הבת שלו, והחל לדקור את האישה בצורה אכזרית עד שמתה. לאחר מכן ניסה לדקור את עצמו, אך נפצע קשה והובל לביה״ח".

אוסמה הוסיף: "הוא לא השלים עם זה שאשתו גירשה אותו מהבית עקב החובות שלו ולאור כך הלך להתגורר בבית אימו. הוא היה מוכר בעיר כי עבד כמלצר במסעדה ידועה בחיפה, ואישתו המנוחה מוכרת כי עבדה במ שביר לצרכן בגרנד קניון".

פאדי, שגר בסמוך: "סמר היתה זכה כשלג, אשת חיל, לא היה ולא נברא כמוה".

פאדי, היה אחד האנשים שהצליחו לפרוץ אל הבית ולעצור את הגבר בעת מעשיו. "הוא השתגע, דקר אותה בלב,. הרחקתי אותו ממנה וביצע תי בה החייאה. הוא אמר לי: 'תציל אותה', ואז התחיל לדקור את עצמו. פחדתי שהוא יתקוף גם אותי. שכן אחר הגיע, עצר אותו ואני המשכתי עם ההחייאות".

פאדי, שגר בסמוך למנוחה, הוסיף כי "סמר הייתה זכה כשלג. אשת חיל, לא היה ולא נברא כמוה. אני גדלתי איתו מילדות, ולא היו להם בעיות. הם היו זוג נעים, זוג למופת, לא חש בתי שכזה דבר יכול לקרות. אני לא יודע מה קרה, הוא השתגע. שמע תי שמועות שהיו לו בעיות, אבל לא ירדתי לעומק. לפני זמן מה שמעתי שהוא ביצע ניסיון התאבדות, זה מה שהבנתי ובאותו זמן הוא נעלם לת קופה מסוימת".

 ?? ?? סמר כלאסני צילום: באדיבות המשפחה
סמר כלאסני צילום: באדיבות המשפחה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel