Israel Hayom

"כל שיש לי להגיד לך הוא תודה": השוטר המתנדב הובא למנוחות

- איציק סבן ואפרת פורשר

"כזה שנהג לסייע לכולם": השוטר המתנדב עמיחי כרמ לי ז"ל, שנדרס למוות בלילה שבין שישי לשבת, הובא אתמול למנוחות בבית העלמין ברא שון לציון.

"איך אפשר לסכם תקופה משותפת של שני שליש מה חיים?", ספדה לו אשתו קרן. "הכרנו כשהיינו בני .16 מי ידע ש 29 שנה אחר כך תסיים את חייך בפעילות המשטרתית שכל כך אהבת, וששמך יהיה חקוק באותו אתר ההנצחה שבו הכרנו?

"אהוב שלי. חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. זכיתי להכיר אותך מתקופת הנעורים. להיות איתך ולצידך ברוב שלבי החיים - נעורים ובגרות, צבא, חתונה, ילדים, קריירה וטיולים. שית פנו אחד את השני בכל והיינו זה לצד זו בכל שמחה, משבר ועצב. אהוב שלי, הלוואי שהייתי זוכה להיות איתך ולצידך עוד שנים רבות. לצערי התוכניות השתנו וצריך להתעורר מחלום הבלהות, שהלוואי שהיה נשאר בגדר חלום ותו לא. כל שיש לי להגיד לך הוא תודה. על מי שהיית בש בילי, על האהבה המדהימה שהיתה בינינו, על הילדים הנ פלאים שלנו, שיהיו לי לנחמה עד ליומי האחרון".

המפכ"ל קובי שבתאי, שכי נה את האירוע "פיגוע פלילי", ספד: "עמיחי הפך בבוקר יום שבת לסמל לאומי להתנדבות ולתרומה מצילת חיים בשירות משטרת ישראל. עמיחי פוגש כעת את סבו. שניהם שירתו במשטרה ונפלו בפעילות מב צעית, שניהם באותו הגיל למ רות שיש ביניהם 49 שנים. מש פחת כרמלי היקרה והכואבת, זוהי שעתכם הקשה ביותר. לשעה הזו שותפים היום כל שוטרי ומתנדבי משטרת יש ראל, שמלווים אתכם וימשיכו ללוות אתכם לעד. נעשה הכל כדי שאלו שעברו בצורה גסה על החוק ישלמו מחיר כבד, עם ענישה שתרתיע אחרים מלהימלט מפני שוטרים ולנ סות לפרוץ מחסום משטרתי. אני רואה באירוע פיגוע פלילי לכל דבר ועניין".

 ?? ?? קברו של כרמלי ז"ל
קברו של כרמלי ז"ל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel