Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 13.06.2022

-

גדי

אף שלאחרונה ניסיתם לשבור קצת את המסורת החונקת, ביקור אצל בני משפחה יעלה יפה מהצפוי. יש לכם תמיכה מכיוונים שלא ציפיתם להם. כדאי לנצל את ההפוגה, ולנסות להגיע להבנה עמוקה יותר עם בני הזוג.

דלי

ההתחברות למציאות היא פשוט הכרחית ואין לדחות את התהליך, אף לא ביום אחד נוסף. אתם חיים בפנטזיה ומנסים לשדר לסביבה שהכל בסדר, אף שיש המון דברים שצריך לתקן בדחיפות.

דגים

היבט קוסמי מאתגר יוצר מתיחות מסוימת. החשיבה האנליטית שלכם טובה בדרך כלל לפתרון בעיות, אך היום היא רק גורמת לכם לסיבוכים בתחומים רגשיים. רצוי לרכך את הגישה ולהיות הומני יותר.

טלה

הבית מהווה עבורכם מרכז לפעילות. פתחו דף חדש על ידי הכנסת שינויים שיביאו עימם רוח חדשה. הגיע הזמן להיפטר מחפצים שאין להם שימוש, ולא פחות חשוב, לאזן בין תחושת האופוריה לבין החלק המעשי.

שור

צאו לבילוי אף שזה לא נשמע לכם מתאים. מישהו בוחן את תגובותיכם ואתם מודעים לזה, אז באמת שאין טעם לעשות "דווקא". התנהגו בצורה הכי טבעית. אל תנקטו עמדה בסכסוך שאינכם מעורבים בו.

תאומים

קשה לכם להשיג בתחום הזוגי את מה שאתם שואפים אליו. אולי תורידו במקצת את הדרישות ואז תצליחו יותר? הזיכרון שלכם ארוך, ואתם מנצלים את ההזדמנות לסגור חשבון עם מישהו מהעבר.

סרטן

לא חשוב מה אומרים לכם ואיך אתם מתפקדים ביום יום, עדיין קיימת בכם הרגשה של בדידות. אדם אשר בשמו מופיעה האות א' יכול לשמש עבורכם קרש קפיצה.

אריה

עניינים עסקיים עולים על הפרק. לכו עם השכל, אף שיש התפתחויות בנושאים שקשורים גם לתחום הרגש. ותרו על החלטה מיידית, זה פשוט לא מתאים. זכרו כי מאחורי כל סיום מסתתרת התחלה חדשה.

בתולה

יום רצוף אי נעימויות הנובעות מקצרים בתקשורת. כן, זה קורה לפעמים גם לכם. אדם מהעבר הלא רחוק מחדש קשר, והדבר מעורר בכם תחושה לא נוחה. לכו עם האינטואיצי­ה שלכם.

מאזניים

עניינים אישיים שכבר חשבתם שנגמרו, חוזרים ונפתחים מחדש. קצרים בתקשורת יכולים לגרום למצבי רוח מתחלפים ולהחריף את הבעיות הקיימות. במקום זאת, מומלץ ללכת על בילויים חברתיים קלילים.

עקרב

מצב הרוח מצוין, וצפויה לכם הפתעה נעימה שמגיעה ממקור קרוב אך לא צפוי. חיי החברה בפריחה, וזה קורה הודות ליוזמה מרעננת שנקטתם. מפגש עם אנשים שנוח לכם איתם, מבטיח בילוי לילי מענג.

קשת

קשרים קיימים מתהדקים, ואילו מי שלא נמצא בקשר - עומד למצוא אהבה חדשה. אולי זו התקופה שגורמת לכם להרגיש זרם של רעננות, שמציף אתכם בגדול. בא לכם לצאת ולבלות עד אור הבוקר.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel