Israel Hayom

מטרת העל: להחזיר את האליפות

אחרי ציפייה ארוכה, ולאדן איביץ' חתם לקדנציה שנייה במכבי ת"א ● "אני מצפה לאתגר", אמר המאמן, שעומד לעשות סדר חדש בקריית שלום ולנסות להעפיל לשלב הבתים בקונפרנס ליג

- שי ארצי

שבועות על גבי שבועות חיכו אוהדי מכבי ת"א להודעה הזאת - ואתמול היא גם סוף סוף הגיעה: ולאדן איביץ', אחד המאמנים הגדולים שעמדו על הקווים של הצהובים - זכה איתם בשתי אליפויות רצופות - חתם בקבוצה באופן רשמי על חוזה לתקופה של שנתיים.

איביץ', שמאז פיטוריו מווטפורד ב 2020 המתין להצעה הנכונה ולא אימן אף קבוצה, היה על הכוונת של הצהובים כבר באמצע העונה שעברה, אבל העדיף שלא לקבל אז את ההצעה ובמקומו מונה מלאדן קרסטאיץ'. אבל הקיץ הדברים השתנו והבשילו מבחינתו, כמו גם מבחינת המועדון, והצדדים הגי עו להבנות. הסיכום מול המאמן הסרבי הושג כבר לפני שבוע וחצי, כפי שדווח באתר "ישראל היום", אך הצוות המק צועי סביבו היה צריך להגיע להבנות עם הצהובים בנוגע לתנאי העסקתו, וכאשר הכל הושלם ההודעה הרשמית יצאה.

הצוות של איביץ' יהיה מורכב מעוזר המאמן מילוש וסילינוביץ', שעבד תח תיו בקריית שלום גם בקדנציה הקודמת, ועוזר מאמן נוסף שיצטרף לצוות הוא סינישה גוגיץ'. מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס ישוב לקדנציה שנייה, ומאמן הכושר החדש יהיה פבלו גוציס.

"אני מצפה לאתגר ומרוכז בעבודה הקשה הדרושה להשגת המטרות שלנו", אמר איביץ'. הבעלים מיטש גולדהאר הוסיף: "אני מצפה לעבוד שוב בצמוד עם ולאדן. אני בטוח כי הוא וצוותו יביאו את הפוקוס ומוסר העבודה הד רושים להצלחה".

מטרת העל של איביץ' תהיה כמובן להחזיר את האליפות לשורות הצהובים אחרי שנתיים שמכבי חיפה זכתה בתואר. אבל עוד לפני כן, הסרבי יצטרך להכ ריע בנוגע לשחקנים שסיימו חוזה, דו גמת מתן חוזז, אבי ריקן וטל בן חיים - אם הוא מעוניין שיישארו בקבוצה או לא. איביץ' גם יחליט אם להחתים בלם ושחקן כנף זרים ולשחרר את אחד הח לוצים במקרה שערן זהבי יחזור למדים הצהובים. מובן שירשום לעצמו כהישג העפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, אחרי שבקדנציה הקודמת הוא לא הצליח להעפיל לשלב בתים אירופי.

 ?? ?? איביץ'. ירצה לשחזר את התמונה במאי 2023 צילום: אלן שיבר
איביץ'. ירצה לשחזר את התמונה במאי 2023 צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel