Israel Hayom

השליח הכל־יכול: הסופר השכונתי של רמי לוי מגיע לאפליקציית Wolt

- היאלי יעקבי־הנדלסמן

רשת הסופרים השכונתית רמי לוי מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים ,Wolt אחרי שבועות של פיילוט ראשוני מוצלח עם חמישה סניפים בתל אביב, הרצליה, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה. בהמשך יורחב השירות לסניפים נוספים ברחבי הארץ.

ההצטרפות של רמי לוי בשכונה היא חלק מההתרחבות של Wolt למשלוחי הסופר המיידיים. רמי לוי בשכונה מציעה באפליקציית Wolt מגוון של כמעט 2,000 פריטים, שבהם מוצרי חלב, פירות וירקות, מוצרי מזווה, משקאות אלכוהוליים ועוד. זמן המשלוח מוערך בכחצי שעה, ודמי המשלוח ייקבעו בהתאם למרחק מבית הלקוח, בטווח של בין עשרה ל־02 שקלים.

בשבועות האחרונים, כאמור, נערך פיילוט ראשוני של הסניפים השונים באפליקציית ,Wolt ובעקבות ההצלחה התרחבה פריסת הסניפים. הפריטים המבוקשים ביותר בסניפי הרשת הם ירקות טריים, חלב, גבינת קוטג׳, ביצים וקולה זירו, והשעות שבהן מזמינים רוב הלקוחות הן בין 8:00 10:00־ל בבוקר, ובין 15:00 17:00־ל אחר הצהריים.

צעד זה מגיע כחלק מההרחבה המשמעותית של פעילות הקמעונאות Wolt־ב מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות באפליקציה מאות חנויות בתחומים שונים, כמו סופרמרקטים, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. Wolt מרחיבה בחודשים האחרונים את תחום משלוחי הסופר המיידיים, ובין הרשתות שכבר ניתן למצוא באפליקציה נמצאות סופר יודה, ילו, ויקטורי ומאמא דלי.

ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל Wolt ישראל, מסר: "משלוחי הסופר המיידיים והמעבר לקנייה יומיומית הם העתיד של עולם המשלוחים, ואנחנו מזהים את הצורך של הלקוחות בחוויית צריכה שמתמקדת בטריות, איכות ומהירות כמגמה שתלך ותגבר בשנים הקרובות".

 ?? ?? שליח של Wolt צילום: יהושע יוסף
שליח של Wolt צילום: יהושע יוסף

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel