Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 15.06.2022

-

גדי

אף שיש לא מעט קושי בתחום הרומנטי, אתם חשים שאתם בדרך הנכונה. כדאי מאוד לבלות עם חברים שמפרגנים ויכולים לעזור לכם לצאת ולהתאוורר, כמו שבאמת מגיע לכם. גם לכם מגיע זמן איכות!

דלי

שיחה שתתקיים עם אורחים שיגיעו לביקור, תעלה נושאים כאובים שלא נתתם עליהם את הדעת. בפעם הראשונה תשמעו תלונות על אכזבה ממישהו שכלל לא חשבתם שיש לו רגשות מסוג כזה.

דגים

קיים בלבול בקשר למערכות יחסים שבהן אתם מעורבים. מצד אחד, אתם מרגישים שעשיתם הכל למען ההצלחה המשותפת; מצד שני, אתם מודעים לעובדה שאתם שומרים חלק פרטי מאוד בחיים, לעצמכם.

טלה

יש לכם מחשבות על כיוון תעסוקתי חדש. הנטייה להתפשר מגיעה לנקודת רוויה, ואתם מרגישים שדרוש לכם משהו אחר ומרגש יותר. פנו לכם זמן לשקול את הדברים ולעשות בירורים.

שור

ריקון הארונות והמגירות מחפצים שלא השתמשתם בהם חודשים, הוא הדבר הכי טוב שעשיתם למען עצמכם לאחרונה. מי שעובד על תהליכי "שחרור" בתחום הביתי והזוגי, יגלה עד כמה ההשפעה הסביבתית חזקה.

תאומים

פליטת פה אומללה מכניסה אתכם למבוי סתום. לצאת מהתסבוכת לא יהיה קל, אולם אם תתמידו במאמץ בסופו של דבר תצליחו. התדמית שלכם תשוקם, אם תעמדו על דרישותיכם בצורה קרה ונחושה.

סרטן

יום מלא אנרגיות סוערות. אתם מתעוררים עם צורך להסתער על משימות שהצבתם לעצמכם. האמת היא שבתוך תוככם אתם יודעים ומרגישים שהגיע הזמן לשינויים אישיים. אל תנהגו בפזיזות.

אריה

צפויות התפתחויות חיוביות בעבודה. מגיעה לפתח דלתכם הצעה מפתה, ולא רק מבחינה כלכלית. למרות ההתלהבות, הפעילו שיקול דעת. קשר בעייתי מסתיים בקול ענות חלושה, אך אתם בטוחים בצדקת הדרך.

בתולה

הגיע הזמן שתקדישו קצת זמן גם לעצמכם. התרחשויות דחופות גרמו לכם לאבד איזון בגלל חוסר זמן איכות. אין צורך להרגיש לבד "במערכה" ולקחת את כל ענייני הבית על ראשכם באופן בלעדי.

מאזניים

שמרו על איפוק גם מול אנשים שמתגרים בכם. היכולת שלכם לתפקד בתנאים לא רגילים ממש מופלאה, ואתם צריכים לתת לעצמכם טפיחה על השכם. כשמגיע - מגיע. מצב הרוח שלכם משתפר.

עקרב

הרבה דברים מתרחשים ואפילו אתם, שריגושים הם מצב טבעי עבורכם, מרגישים עומס מסוים. היום במיוחד יש לכם הרגשה שזרם החיים לוקח אתכם למקומות חדשים, ואתם צריכים רק לאפשר לדברים לקרות.

קשת

אם תצליחו להתחבר למקורות היצירתיות, תוכלו לגלות לאילו גבהים אתם מסוגלים לעוף. הכישרון שלכם הוא יוצא דופן, וצריך רק לדעת לנצל את המומנטום בצורה יעילה. די לבזבז זמן על סכסוכים בעבודה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel