Israel Hayom

חיכינו מספיק: סרינה וויליאמס תחזור לשחק בווימבלדון

- צח כהן

"עה קבענו, נתראה ב ,"2022 כך הודי

אתמול סרינה וויליאמס בחש בון האינסטגרם שלה על כוונתה לחזור למגרשים בטורניר ווימבלדון הקרוב, אחרי היעדרות של לא פחות משנה. בעוד קצת פחות משבועיים ייפתח הג רנד סלאם השלישי של העונה, ועל אף שהיא מדורגת במקום ה 1,208 בעולם וויליאמס קיבלה מהמארגנים כרטיס חופשי לאירוע הגדול בענף.

על סרינה עברה שנה לא פשוטה. האמריקנית ,(40) שלדעת רבים נח שבת לטניסאית הגדולה בהיסטוריה, נאלצה לפרוש בסיבוב הראשון בווימ בלדון בשנה שעברה, אחרי שנקעה את הקרסול, ומאז לא שבה להתח רות. שנה בחוץ גרמה לה להידרדר בדירוג עד לאלפייה השנייה, וב עיקר גרמה לכולם לחשוב שמי שהיתה עד לא מזמן בלתי עצירה בסבב, צריכה לתלות את הנעליים. אז אמנם מי שהניפה את התואר בבריטניה שבע פעמים לא תקבל מסו כנויות ההימורים סיכויים גבוהים לה ניף צלחת שמינית, אבל לפחות נזכה לקאמבק הגדול של השנה.

ג'וקוביץ' ייעדר מארה"ב?

הצרות לא עוזבות את נובאק ג'וקוביץ' .(35) הסרבי, שלא הורשה להיכנס לגרנד סלאם הראשון של העונה באוסטרליה, וירד עד למקום השלישי בעולם, עלול להחמיץ גם את אליפות ארצות הברית הפתוחה בקיץ הקרוב.

אתמול דווח כי בעקבות סירובו המתמשך להתחסן כנגד נגיף הקו רונה, הנהלת הטורניר שוקלת למנוע את השתתפותו.

לטניסאי תהיה אמנם הזדמנות נו ספת לקטוף את תוארו ה 21 בווימ בלדון הקרוב, אבל היעדרות מגרנד סלאם נוסף תהיה מכה כואבת לק ריירה מפוארת.

 ?? ?? סרינה. קאמבק בגיל 40 צילום: אי. פי
סרינה. קאמבק בגיל 40 צילום: אי. פי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel