Israel Hayom

בן אלטשולר חתם באקדמיה של סטלה אזורה

- יעקב מאיר

בן אלטשולר, שחקן מחלקת הנוער והאקדמיה לכדורסל של מכבי תל אביב, חתם באקדמיית הכדורסל של המועדון האיטלקי המפואר סטלה אזורה, כך פורסם לראשונה באתר "ישראל היום".

אלטשולר ‪1.84 ,15)‬ מ'( גדל בשנים האחרונות במחלקת הנו ער של הצהובים וזכה השנה עם קבוצתו בדאבל - גביע המדינה ואליפות המדינה לנערים א'.

האקדמיה של סטלה אזורה נח שבת אחת האיכותיות והמובילות באירופה בפיתוח שחקנים.

הפועל ירושלים רוצה למנות מאמן עד סוף השבוע כדי להת חיל להתקדם בבניית הקבוצה. המועמד המועדף על הנהלת המועדון הוא יותם הלפרין, ולפי ההערכות קיימים סיכויים טובים שימשיך בתפקידו.

אם הלפרין יחליט בסופו של דבר כי אינו מעוניין בתפקיד וכי הוא רוצה לחזור לשמש כמנהל הספורטיבי, האדומים עשויים לפנות לאופציית המאמן הזר.

במקביל, הבעלים איל חומסקי והמנכ"ל גיא הראל קיימו מפגש עם האוהדים וסיפקו הבהרות. חומסקי אמר כי תקציב השחק נים אמור לעלות בעונה הקרובה. בנוסף הבהירה ההנהלה כי בעונה הקרובה תשחק הקבוצה בליגת האלופות וייתכן שבשנים הבאות יישקלו לחזור ליורוקאפ.

בגזרת השחקנים, כפי שפר סמנו בקבוצה רוצים לראות את סולימאן בריימו ממשיך לעונה נוספת וכבר פתחו במגעים מולו.

איגוד הכדורסל. אירוע היס טורי נרשם במרוקו, שם נחתם רשמית הסכם שיתוף פעולה בין איגוד הכדורסל הישראלי לזה המרוקאי. על ההסכם חתמו יו"ר האיגוד עמירם הלוי ונשיא ההתאחדות המרוקאית מוסט פה אווראך, במעמד שר הספורט צ'אקיב בנמוסא, שגריר ישראל במרוקו דוד גוברין ונשיא פיב"א העולמי האמן ניאנג מאליו.

הפועל ירושלים: הלפרין ובריימו ימשיכו בקבוצה?

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel