Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 16.06.2022

-

גדי

אין לכם הרבה זמן פנוי, ולכן אתם מתלהבים מהאפשרות למנוחה בבית. אנשים שרוצים לדבר איתכם על נושאים שהם מתלבטים בהם, נתקלים באטימות מסוימת מצידכם, כי אתם עסוקים מאוד בעצמכם.

דלי

יום לא קל. האמת היא שלא קרה שום דבר דרסטי, אתם פשוט מחפשים סיבה לריב. נראה שאתם מוציאים את התסכולים המצטברים במקום הלא נכון. מה שנחוץ לכם הוא למצוא תחום עניין שמושך אתכם.

דגים

מפת השמיים סוערת, ואתם מוציאים אירועים מפרופורציה. אף שיש לכם מטרה חיובית מוצהרת, איכשהו אתם מצליחים להסתבך. אדם בן מזל מאזניים יוכל לעזור לכם לצאת מן הפלונטר בעזרת הקשבה הדדית.

טלה

כדאי לשקול היטב את המשך סוף השבוע. התחשבות בדעות של בני משפחה תהיה מחווה יפה, אולם עדיין אינכם מוכנים לוותר לחלוטין על עצמאותכם. הבחירה האולטימטיב­ית תהיה לפצל את היום בצורה שווה.

שור

חשבו בצורה מציאותית ואל תיתנו לפנטזיה לגרור אתכם למקומות של ציפיות ואכזבות. הקדישו את היום לעניינים פרטיים, ורק זמן קצר וקצוב לפגישות שתוצאותיהן לא ברורות עדיין.

תאומים

אתם קצת מבולבלים בקטע הרומנטי. מפגש מרתק ואינטימי עם אדם שגורם לכם לאבד את הצפון, גורם לכם להיראות נפלא וגם להרגיש בהתאם. אתם נהנים מתחושות של חיזור, שייכות והגנה.

סרטן

ייתכן שאתם נתקפים בחרדה ומצפים לקבל קצת יותר עזרה מאנשים קרובים לכם. כדי להתאושש, דרושה לכם מנה גדושה של תשומת לב ולא רק סיוע פיזי. בעיות רגשיות של בן משפחה מטרידות אתכם.

אריה

אתם במצב רוח רגשני במיוחד, ונוטים להגיב בתוקפנות לא מוצדקת גם כלפי אלה שרוצים בטובתכם. אולם ברור לכם שכדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים, עליכם לנקוט שיטה אחרת.

בתולה

יש לכם נטייה להרגיש אחריות על כל מה שמתרחש סביבכם. מעורבות יתר לא רק שאינה עוזרת אלא פוגעת ומתפרשת לא טוב על ידי הקרובים אליכם. אל תנסו לעזור ולנהל את כל העולם.

מאזניים

ענייני תקשורת דורשים תשומת לב ממוקדת יותר מהרגיל. פליטת פה לא זהירה עלולה להכניס אתכם ל"צרות". בתחום הרומנטי, נראה שעליכם להתאמץ כדי להשיג את המטרות שלכם.

עקרב

פגישה מרגשת צפויה לכם היום. השיחה עשויה לעזור לכם להחליט בעניין אישי. אתם מרגישים צורך לצאת מהשגרה. הדבר יתאפשר על ידי יציאה לסדנה או לסוף שבוע, שם תוכלו לפגוש אנשים חדשים.

קשת

אתם משאירים מאחוריכם את כל מועקות השבוע, ומוצאים שלווה ליום אחד שלם. מצב הרוח מרומם. אתם מרגישים אהובים, מקובלים ומחוזרים. ההרגשה נפלאה וחשובה לטיפוח האגו שלכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel