Israel Hayom

עודד קטש צפוי להתמנות היום למאמן מכבי

- יעקב מאיר

עודד קטש מתקרב לחתימה במכבי תל אביב וצפוי להתמנות היום למאמן הקבוצה באופן רשמי. קטש (47) אמור לשוב לקדנציה שנייה במועדון הצהוב שבו כיכב כשחקן, אך לא הצליח כמאמן. מאז שעזב את פנאתינייקו­ס בקיץ 2021 לא שימש מאמן, ובחלק האחרון של העונה החולפת היה המנהל המקצועי של הפועל גלבוע/גליל.

קטש נחשב למועמד המועדף על הצהובים לאחר נפילת העסקה מול צ'אבי פסקוואל, ואתמול חלה התקדמות חיובית במגעים בין מאמן נבחרת ישראל לשעבר לראשי המועדון.

בתוך כך, השינויים הצפויים ביד אליהו לא בהכרח יסתכמו בזה, וייתכן שהצהובים עומדים בפני טלטלה בגזרת סגל השחקנים. לפי גורמים המעורים בפרטים, פנרבחצ'ה מוכנה לשלם פיצוי כספי נאה לצהובים כדי לצרף את סקוטי ווילבקין.

כזכור, כבר לפני כמה חודשים כתבנו שהכוכב הצהוב, שמחזיק בדרכון טורקי, נמצא על הכוונת של הקבוצה מאיסטנבול, שזכתה השבוע באליפות טורקיה. כעת מתברר שפנר מוכנה ללכת רחוק ולשלם סכום כספי נכבד כדי לצרף את השחקן המוכשר לשורותיה.

ווילבקין בן ה־92 הגיע לתל אביב 2018־ב והפך לכוכב הבלתי מעורער של הצהובים. לפי אותם גורמים מכבי כבר דחתה בעבר כמה הצעות על השחקן, וכעת צריך לראות אם תסכים לשחררו וכך לפנות כסף לצירופם של שחקנים בכירים בעמדות אחרות.

לפי דיווח ב"וואלה ספורט", גם ברצלונה מנהלת מו"מ עם השחקן ומעוניינת לצרפו לשורותיה לקראת העונה הבאה.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel