Israel Hayom

"התקרית עם עדן חסון? למדתי שיעור חשוב"

נועה קירל מיצבה את עצמה כאחת הכוכבות הכי גדולות במדינה - ויחד עם זה מגיעות גם הביקורות ● "יש אייטמים שיערערו אותי, אבל אני מתאפסת מהר"

- ערן סויסה הראיון המלא יתפרסם מחר במוסף "שישבת" של "ישראל היום", ובו מדברת קירל על הכל

נועה קירל היא הכוכבת הכי גדולה בישראל, וככזאת כמעט כל מהלך שלה גורר לא מעט תגובות ושמועות.

המקרה האחרון התרחש לפני כשבועיים, אז הכוכבת היתה אמורה להתארח בהופעה של עדן חסון בפארק הירקון, ובסופו של דבר נעדרה. בראיון למוסף "שישבת" של "ישראל היום" היא מדברת על כך לראשונה.

"הייתי אמורה להופיע איתו בפארק הירקון, וכבר עשינו חזרות והקלטות, אבל עדן והמנהלים שלו החליטו לבטל את ההופעה", היא משתפת. "נפגעתי מזה מאוד ברמה האישית, כי עבדנו עליה מאוד קשה. בהפקה שלו האשימו אותנו במשהו שלא היה לנו קשר אליו.

"באינטרנט פורסם אייטם בעקבות תמונת פפראצי שלנו יחד, תמונה שאתה פרסמת. לאייטם ההוא נתנו את הכותרת 'עדן חסון עם שחקנית חיזוק'. הם היו בטוחים שאנחנו הוצאנו את האייטם, אבל לא היה לנו קשר לפרסום הזה. עדן התקשר אלי ואמר לי, 'למה הסוכן שלך עובד ככה?' בשלב מסוים התעצבנתי וגם נפגעתי, כי למה להאשים את רוברטו בדבר כזה? רוברטו היה מוכן אפילו ללכת לפוליגרף כדי להוכיח את הגרסה שלנו.

"עדן גם היה אמור להתארח בהופעה שלי, ומנהליו הודיעו שבכל מקרה נכנסו לו הופעות באותו היום וביטלו את שיתוף הפעולה בשתי ההופעות, וחבל".

"לא מאשימה אותו"

התאכזבת? "כן, אבל אני לא מאשימה את עדן, כי אני יודעת בעצמי איך אייטמים בתקשורת יכולים להשפיע על החלטות. למדתי מהתקרית הזאת ולקחתי אותה כשיעור. אני רק יודעת שאני לא הייתי מתנהגת ככה. יכול להיות שיש אייטמים שיערערו אותי, אבל אני מתאפסת בתוך כמה דקות".

היו שמועות שאת זו שביטלה את ההופעה, בגלל זמרות אחרות שהיו אמורות להתארח.

"נראה לך? ידעתי מראש שכולן יופיעו שם".

 ?? ?? קירל
צילום: ‪Vivian Arthur‬
קירל צילום: ‪Vivian Arthur‬
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel