Israel Hayom

מנויי דיסני+ מתלוננים: חסר תוכן וקשה להתחבר

רק הושק - ולקוחות השירות החדש כבר כועסים בשל מחסור בתוכן גורמים בענף: "זה מוצר טכנולוגי שלוקח לו זמן להגיע לשלמות"

- היאלי יעקבי הנדלסמן

דיסני+, שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני, החל אתמול לפעול בישראל וכבר גרר תלונות מצד הצרכנים שחיכו להשקה - על קשיים שחוו מדי פעם בהתחברות לשירות ועל מחסור בתוכן, בהשוואה לאפליקציה המקורית.

מבירור שערך "ישראל היום" עם גורמים בענף עלה כי הפלטפורמה שמפעילה את דיסני+ בארץ היא "הוט סטאר", הפועלת ברבים מהשווקים הגלובליים של דיסני ומספקת צפייה באיכות .4K לדבריהם, "זו פלטפורמה שונה מבארה"ב, ולכן גם הממשק שונה".

באשר לתכנים ולתרגומים, אמרו אותם גורמים כי "רוב גדול של התכנים כבר מתורגם או מדובב, וההיקף יגדל עם הזמן. כמו כן, האפליקציה הושקה רק אתמול ומדובר במוצר טכנולוגי שלוקח לו זמן להגיע לשלמות".

מנויי השירות החדש, שעלותו 39.90 שקלים למינוי חודשי או 399 שקלים למינוי שנתי, יקבלו גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו בזמן, מספר בלתי מוגבל של הורדות עד עשרה מכשירים ואפשרות להג דיר עד שבעה פרופילים שונים - לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים המותאמים לפי גיל. דיסני+ הוא בית סטרימינג ייעודי לסרטים ולסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, "מלחמת הכוכבים", נשיונל ג'יאוגרפיק ועוד. בישראל יכלול השירות גם את קטגוריית הבידור הכללי "סטאר", שבה הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה ,20 אולפני הטלוויזיה של דיסני, ‪Searchligh­t Pictures ,FX‬ ועוד.

 ?? ?? קטלוג עשיר של סרטים ותוכניות צילום: אתר דיסני+
קטלוג עשיר של סרטים ותוכניות צילום: אתר דיסני+

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel