Israel Hayom

חולמים בגדול

ים מדר ישחק שנה שנייה ברציפות בליגת הקיץ עם בוסטון, אחרי שנציגי הסלטיקס פנו אליו במטרה שיוביל את הקבוצה ● הרכז הישראלי צפוי להמשיך בפרטיזן שתתחרה ביורוליג ● עולה ליגה: הפועל ת"א ביורוקאפ

- יעקב מאיר ואבי סגל

ים מדר ישחק גם השנה בליגת הקיץ במדי בוסטון, ויוביל את הסגל של הקבוצה בירוק במשחקים בלאס וגאס.

כזכור, גם בשנה שעברה שיחק הרכז הישראלי במדי בוסטון בליגת הקיץ, לפני שחתם בפרטיזן בלגרד. אנשי הסלטיקס עקבו כל השנה אחרי הבחירה מס' 47 שלהם בדראפט, וביניהם המנהל המקצועי המוערך בראד סטיבנס, שאף הגיע לבלגרד כדי לצפות מקרוב בביצועיו של השחקן.

בתקופה האחרונה יצרו נציגי בוסטון קשר עם מדר ועם אנשי פרטיזן, והודיעו כי הם רוצים שהשחקן יגיע בחודש יולי לארה"ב ויוביל את הקבוצה שלהם בליגת הקיץ. כזכור, לרכז מחכים בחודשים הקרובים גם משחקים עם נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם ובאליפות אירופה.

מדר בן ה 21 סיים עונת בכורה טובה בשורות פרטיזן, ואם לא יהיו התרחשויות לא צפויות מכיוון ה ,NBA הוא צפוי להמשיך לעונה נוספת בקבוצה הסרבית, תחת הדרכתו של המאמן האגדי ז'ליקו אוברדוביץ'.

המשמעות היא שמדר ישחק בעונה הבאה ביורוליג, לאחר שאתמול הוחלט כי פרטיזן וולנסיה יקבלו כרטיסים חופשיים למפעל הבכיר ביבשת, במקום הקבוצות הרוסיות שהורחקו בעקבות המלחמה באוקראינה.

פרטיזן צפויה להתחזק בצורה משמעותית בכל העמדות לקראת חזרתה לבמה המרכזית,

ומדר נמצא חזק בתוכניות של מועדון הפאר הסרבי, כחלק מרכזי מהסגל.

המהלך שישכנע את גינת?

הפועל ת"א תשחק בעונה הקרובה ביורוקאפ. הקבוצה הגישה בקשה להנהלת המפעל לקחת בו חלק בעונה הקרובה ונענתה בחיוב, ואחרי שנתיים של היעדרות - לליגת העל תהיה נציגות ישראלית ביורוקאפ.

עבור האדומים, זו למעשה הופעת בכורה אירופית במתכונת מלאה מאז שחזרו לליגת העל כקבוצת אוהדים. הם השתתפו פעמיים במוקדמות ליגת האליפות של פיב"א, אך לא עברו אותן - ועכשיו מובטחת להם עונה מלאה. ההשתתפות ביורוקאפ גם צפויה להוות מוקד משיכה לתומר גינת, שבמועדון מאוד רוצים לראות אותו שוב בדרייב אין, אחרי שכזכור בעונה שעברה שיחק במפעל עם פריז מטרופוליטנ­ס.

ביורוקאפ ישתתפו 20 קבוצות, כמו בעונה שעברה. נוסף על האדומים, גם פרומיטיי האוקראינית של המאמן הישראלי ננו גינזבורג תשחק במפעל.

 ?? ?? מדר. חזק בתוכניות של הסרבים
מדר. חזק בתוכניות של הסרבים
 ?? ?? בראון. צעד מרשים של האדומים
בראון. צעד מרשים של האדומים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel