Israel Hayom

חכמים בקופה: השימוש בארנקים דיגיטליים מזנק

הגיהוצים בחודש מאי הסתכמו ב 1.147 מיליארד ש' - עלייה של 10.1% מאפריל

- סוניה גורודיסקי

הציבור התרגל בקלות: מנתוני חברת שב"א )שירותי בנק אוטומטיים(, המנהלת את מערכת הת שלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, עולה כי השימוש והרכישות דרך ארנקים דיגיטליים המשיכו לצמוח גם בחודש מאי והסתכמו ב 1.147 מי ליארד שקלים, נתון המשקף עלייה של 10.1% לעומת חודש אפריל.

מאז כניסת הארנק הדיגיטלי Google ,Pay בדצמבר ,2021 צמחו ההוצאות של הישראלים בארנקים דיגיטליים בשיעור של .93.6%

בחברת שב"א מצביעים על כך שה נתח של ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים בעסקאות פיזיות )רכישות בבתי העסק עצמם( הגיע במהלך מאי לשיעור של .7.5% עוד מדגישים בשב"א כי אף שבמהלך מאי נרשמה ירידה של 5.4% בהיקף ההוצאות בעסקאות פיזיות, דווקא הרכישות באמצעות ארנקים די גיטליים צמחו בסכום של כ 113 מיליון שקלים. סך ההוצאות בעסקאות פיזיות עמד על סכום של 15.419 מיליארד שק לים. על פי נתוני שב"א, נמשך במאי הגידול בשימוש של הציבור הישראלי בעסקאות חכמות. סך ההוצאות בעס קאות באמצעות מערכת ה EMV הגיע לשיא והסתכם ב 26.233 מיליארד שק לים מתוך סך הוצאות של 37.049 מי ליארד שקלים.

מנכ״ל שב"א, איתן לב טוב, אמר ל"ישראל היום": ״הארנקים הדיגיטליים מהווים את סוג התשלומים הצומח ביותר בישראל במהלך השנה האחרונה. הציבור הישראלי היה צמא לכניסת הטכנולוגיה המתקדמת לעולם התשלומים".

 ?? ?? משתמשים יותר צילום: רויטרס
משתמשים יותר צילום: רויטרס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel