Israel Hayom

בין העבר לעתיד

הגלגלים מתחילים להסתובב: סקוטי ווילבקין צפוי לעזוב את מכבי ת"א לפנרבחצ'ה אחרי ארבע עונות שבהן הפך לכוכב הגדול של הצהובים ● כריס ג'ונס מועמד לחזור ● אגדת העבר מיקי ברקוביץ' יהיה חבר עמותה במחלקת הנוער ● עודד קטש כבר החל לעבוד בסוף השבוע

- יעקב מאיר

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", סקוטי וויל בקין קרוב לסיכום בפנרבחצ'ה ויעזוב את מכבי תל אביב אחרי ארבע שנים במועדון הצהוב. כבר לפני כמה חו דשים פרסמנו על ההתעניינות הרא שונית של אלופת טורקיה, שמעו ניינת בגארד המצוין שמחזיק באזרחות טורקית ומוכנה להשקיע עליו סכומי כסף גבוהים, גם בשכרו וגם כפיצוי למכבי ת"א שחתומה איתו בחוזה לעונה נוספת.

הגארד בן ה 29 הצטרף לצהובים בעונת 2018 והפך לכוכב הבלתי מעורער ביד אליהו. בעונה החולפת הוא העמיד ביורוליג ממוצעים של 15.4 נקודות ו 4.1 אסיסטים. בינ תיים, אחד המועמדים לעמדות הגא רדים הוא האקס כריס ג'ונס ששיחק בעונה האחרונה בווילרבאן ואהוב מאוד בקרב אנשי מכבי ת"א.

בנוסף, מקס היידיגר שחתום גם הוא במכבי לעונה הבאה ובעונה האחרונה הושאל לאולדנבורג הג רמנית במדיה הצטיין, ישחק הקיץ עונה נוספת במדי אטלנטה הוקס בליגת הקיץ של האן.בי.אי בלאס

וגאס. המאמן עודד קטש שחתם בק בוצה ומינויו אמור להפוך לרשמי במהלך השבוע, הגיע ביום שישי יחד עם המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' לצפות במשחק האימון של נבחרת העתודה שניצחה 74:104 את פולין.

במסגרת החזרת סמלים ואגדות ישראליות לתפקידים במועדון, מיקי ברקוביץ' ימונה לחבר עמותה במח לקת הנוער של המועדון.

סי ג'יי האריס חוזר לחולון

הפועל חולון הודיעה אתמול על החתמתו של סי ג'יי האריס על חוזה לשנתיים. האריס ‪1.91 ,31)‬ מ'( חוזר לקדנציה שנייה במועדון הס גול אחרי שבעונת 2020/21 נבחר לחמישיית העונה בליגת האלופות של פיב"א והיה מהמצטיינים בליגת ווינר העמיד בעונתו במדים הסגולים ממוצעים של 15 נק', 4.1 אס' ו 2.6 רב' למשחק. העונה שיחק בבורק בא סקט הצרפתית.

האריס אמר לאחר החתמתו: "אני שמח לחזור לחולון וללבוש את המ דים הסגולים צהובים שוב! לארגון ולהאוהדים יש מקום מיוחד בלב שלי ואני לא יכול לחכות כבר כדי לייצר זיכרונות נוספים ולעשות היסטו ריה יחד".

הפועל אילת. הפורוורד נתנאל ארצי ‪1.97 ,25)‬ ,('מ שעזב את מכבי ראשון לציון לאחר ירידתה לליגה הלאומית, מנהל מו"מ מתקדם עם הפועל אילת ובקרוב צפוי לחתום באופן רשמי על החוזה בשורות הקבוצה.

 ?? ?? וויצי'ץ' וקטש באולם זיסמן. נהנו עם העתודה
וויצי'ץ' וקטש באולם זיסמן. נהנו עם העתודה
 ?? ?? ווילבקין. חוזר לטורקיה צילום: עודד קרני
ווילבקין. חוזר לטורקיה צילום: עודד קרני
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel