Israel Hayom

"ליכד ואהב אותנו": יוסף נרצח שבועיים לפני חתונת בתו

- אבי כהן

יוסף יוספיה, כבן ,60 הוא האיש שנרצח ביריות שלשום ברמת גן. בית המשפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד - שהוא אביו של חתנו של הנרצח.

החשוד שנעצר שחזר את המעשה בלילה שבין שבת לראשון. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הירי התרחש על רקע סכסוך גירושים בין בני זוג, שאינם מוכרים למשטרה או לגורמי הרווחה, כאשר בתו של הנרצח עזבה את ביתה בקריית אונו וחזרה בימים האחרונים לגור ברמת גן עם ההורים שלה.

אביו של החתן הגיע לבית הורי הכלה וחיכה לאב, ששהה באותה שעה בתפילה בבית הכנסת הסמוך. כאשר זה הגיע לביתו החל ויכוח ביניהם, שבו הוא ביקש לראות את שני הנכדים. בתחילה הנרצח סירב, אולם כעבור כמה דקות התרצה והשניים עלו למעלה. במעלית, שם התחדש הוויכוח בין השניים, לטענת החשוד ברצח אמר לו הנרצח כי הוא לא יראה אותם וביקש ממנו לעזוב. אז שלף החשוד את האקדח, שמצא לטענתו בים, וירה בו כמה כדורים. בדיון שנערך אתמול בבית המשפט, נציג המשטרה הסביר כי החשוד טוען כי ירה באקדח אוויר עם כדוריות קטנות שלא יכולות להמית. עם זאת, הנציג הדגיש שלא מדובר בפליטת כדור, אלא בכמה יריות.

הדס, בתו של הנרצח, שאחותה אמורה להתחתן בעוד שבועיים, אמרה: "מקווה שהרוצח לא ייצא לדקה מהכלא. הוא לקח את אבא שלנו, שליכד ואהב אותנו".

 ?? ?? יוסף ואשתו
יוסף ואשתו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel